shinee Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 heisann!jeg bare lurer på hvordan det går med dere på jobb?jeg er 17+5 uker å synes egentli allerede det begynner å bli tungt å stå så mye?men nå er det ekstra travelt til oss om dagen så det kan jo være det??også er jeg også skeptisk på alle stoffene jeg drar i meg hver dag?flere?
Moyra Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 Hei hei.. Jeg er 24+4 i dag, og jeg har vært sykmeldt i snart en mnd pga bekkenløsning. Legen min synes ikke at yrket var bra for meg nå som jeg slet så mye med det, så jeg tviler på at jeg kommer meg tilbake på jobb før fødsel.. Når det gjelder stoffer og andre ting så trenger du ikke bekymre deg for mye. Tenk på alle frisører som har fått barn før deg.. Du trenger kanskje ikke sniffe i deg blekemiddel og andre sterke stoffer, men du kan trygt jobbe så sant du ikke har for mange plager.. Du må selv kjenne på kroppen din hvor lenge du orker å jobbe i svangerskapet. Magen min ble fort stor, var nok derfor det ble litt tungt for meg allerede så tidlig. Får bare håpe at du ikke får noen alvorlige plager, for bekkenløsning er ingen spøk skal jeg si deg. Ønsker deg lykke til!
shinee Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. juli 2007 Takk skal du ha:)det var greit og få høre at stoffene ikke er så farlige som jeg trodde!jeg plages ikke me bekkenløsning men synes ellers det begynner å bli tungt,så da får vi bare se hvordan det går:)takk for svar å lykke til videre til deg også..
lima78 Skrevet 17. juli 2007 #4 Skrevet 17. juli 2007 hei hei. jeg er 27+4 i dag.. er 20% sykemeldt. sånn at jeg kan ta bort noen timer hver dag.. dette er 3. uka jeg jobber sånn og det er deilig med litt mere overskudd:-) når det gjelder stoffene vi puster inn er det vel ikke den beste lufta en gravid kan oppholde seg i:-( men vi har punktavsug, å det setter jeg omtrent på hodet til kunden for tia:-) ble kvalm i begynnelsen av lukta, fikk da lærlingen vår til å sette inn for meg.. tenker litt på det med løsemidler, men det er jo ikke så mye å gjøre med det... vår blodbane er jo skillt fra barnets, men giftstoffer (som alkohol) og løsemidler passerer over.. men vi får tenke positivt.. som hun andre sa: det er født flere barn av frisører før oss:-)
shinee Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. juli 2007 jeg også prøver å holde meg litt borte fra fargene ja,men det er jo vanskeli også,når det er stort settt det jobben dreier seg om:):)det er også noe sånt jeg tenker å kansje sykmelde meg litt,å jobbe samtidig opp til en viss grad så jeg får bare se tror jeg,hvordan alt går:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå