BellaSofia Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 Er det mulig at babyen i magen er for urolig? At den er mer enn normalt i bevegelse? Vet jo at det kan være et tegn på at noe er galt dersom det er mindre bevegelse enn vanlig... men hva om det er mye mer???
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 Det har jeg også tenkt på..for min bebi virker nesten hysterisk av å til...men vi er vel egentlig bare heldige om vi kjenner mye liv..
MissiCippi Skrevet 16. juli 2007 #3 Skrevet 16. juli 2007 Jeg har hatt to i magen før, men har aldri opplevd sånt leven som denne her styrer med!! Men d betyr vel at han er veldig lykkelig og har d veldig bra:-)
alvis Skrevet 16. juli 2007 #4 Skrevet 16. juli 2007 Jeg spurte jordmoren min om det siden jeg også syns babyen min er veldigt urolig. Var litt redd babyen var stresset eller noe. Jordmoren sa at det ikke var noe å bekymre seg for. Mye liv er bra men kan tyde på en veldigt aktiv baby etter fødselen også
Pinny og lillegutt Skrevet 17. juli 2007 #5 Skrevet 17. juli 2007 Neeeei! Ikke si sånn da Håpet på en veldig rolig en jeg da! Men siden min omtrent herjer ihjel magen min innimellom så kan jeg vel nå bare se frem til et hyper nurk som aldri vil la mamma'n sin slappe av.. *Sukk*
BellaSofia Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. juli 2007 Tusen takk for svar Det hørtes jo både betryggende og positivt ut
Krysia Skrevet 17. juli 2007 #7 Skrevet 17. juli 2007 Mitt knøtt er også i overkant aktiv! Tar dette som et godt tegn. Min nevø var visstnok også kjempeurolig i magen, men vel ute i verden tar han det heeelt med ro. Så; ingen garantier, med andre ord
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå