Gå til innhold

Jeg tror nesten ikke mine egne øyne... Ang. soving på natta


LINDA***

Anbefalte innlegg

Han er 10 uker gml. Og har virkelig fått noen supre rutiner:)

 

Starta litt trått med å legge han når _han_ ville. (For hva gjør man vel ikke med nylagde babyer;) De veit jo sjelden forskjell på natt/dag).

Så han sovna ca kl 24-24:30. Og sov til 03. Pupping. Og sov til 06 igjen.

 

MEN... Nå har vi virkelig gått inn for natte-tider for han! Starta med å legge han i senga kl 23:30. Med siste måltid (mme) liggende i senga. Så sovna han etter det. Dette gjentok vi noen netter. (Sov til kl04-06 en gang)

 

Så ble kl 23 her en dag. Og puppa eller ga mme før vi la han ned i sanga. Lå å kikka litt rundt på uroen over seg. Og sovna tilslutt. (sov til 05-06 en gang)

 

I dag har vi lagt han kl 22! NO problem! :) Fikk siste måltid kl 21 og sovna tvert kl 22 da vi la han i senga!

 

Nå er jeg spent på hvor lenge han sover i natt. Men det er egentlig litt spennende hver kveld syns nå jeg da;) Å se hvor lenge han hæler å være oppe:)

 

PS: Gir mm. (mme på kvelden noen ganger)

PS2: Putter på pysjen ved 20-tida. Etter et evnt bad(hver 2.dag).

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jo.. Han sovna han:) Og sov til kl 09. Det gjør han fortsatt. Sovner i 22-tiden, og sover helt til kl 09. Ammer han 1 eller 2 ganger mellom og sovner pladask etter hver amming.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå. det hørtes luxus ut :) Jenta mi sliter med å sovne på kvelden:) Jeg blir sliiiiten av det:) Skal prøve din taktikk, og gå litt hardere til verks snart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...