Anonym bruker Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 min mor røyker så ufattelig mye.. sef ikke inne hos oss men alikevel stinker det røyk av un gen av å ha sittet på fanget hennes ikke liker hun å sitte der heller. blir urolig og "kravlete" hva ville dere gjordt med dette? er jeg bare trangsynt? vokste jo opp selv og overlevde dette fint men røyker ikke selv og aldri gjordt det. men herrigud STINKER av dattern min... signerer anonym..(for første gang)
Gjest Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 Si ifra! Det er ditt barn, og DU bestemmer hva hun skal utsettes for eller ikke! Har selv sagt i fra til voksne som skal kose ungene inni røykskyen, for å si det sånn. De blir ofte fornærma, men det driter jeg i, helsa til ungene mine er mye viktigere enn hva folk syns om meg.
KariMari Skrevet 17. juli 2007 #3 Skrevet 17. juli 2007 Slik har jeg det med svigermor og samboeren hennes. De får ikke røyke hos oss, men røyker som skorsteiner hjemme hos dem selv. Også når barna våre er på besøk der. Nå er det sjeldnere og sjeldnere vi er der, av diverse leie årsaker, men jeg må si at den intense røykingen ikke akkurat hjelper på "lysten" til å komme på visitt:-/ Kan ikke hjelpe å si ifra, for hos dem er det DE som bestemmer. Det er gjort klart for lenge siden! Så jeg tenker som så at siden vi ikke er der så ofte, så får vi bare holde det ut. Har ikke noe valg, for svigermor er syk og enormt egosentrisk. Vi tar nå såkalte pliktbesøk, og jeg og mannen bytter på det. Men jeg lurer ofte på om hun tenker over at egooppførselen hennes er skyld i at hun ikke får så mye besøk av oss lenger......? Det tror jeg nok innerst inne at hun ikke gjør, men kanskje en dag kan det gå opp et lys for henne???? Probably not...........
Gjest Skrevet 17. juli 2007 #4 Skrevet 17. juli 2007 Jeg nekter plent å ta med ungene inn hos folk som røyker hemningsløst innendørs.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #5 Skrevet 18. juli 2007 samme her! Greit at det er deres hjem, men mitt barn skal ikke utsettes for passiv røyking. Jeg røyker selv, men aldri inne eller ved min datter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå