Gå til innhold

Hva er det som gir småen mageknip, tror dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har i de siste dagene vært plaget med en del knip om kvelden, så det blir litt skriking. Har jo ikke lyst til at han skal ha vondt, så jeg må prøve å kutte ut det som forårsaker luften. Slik spiste jeg i dag:

brødskiver med ost, kaffe med melk, hjemmelaget pizza til middag og en is til ettermiddagskaffen. I går skrek han også, og da var det søndagsmiddag med poteter og kjøtt.

Tror dere det kan være melken? Eller kaffen? Det blir noen kopper for dagen.... ;-p

Men han har jo ikke skreket sånn hver kveld siden han ble født, så jeg vet ikke helt... Er 8 uker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde du løk på pizzaen? Det reagerte min på. Og på fleire typer kjøtt. Sånn som pinnekjøtt tålte han ikke! Kan jo være det? Kan og være kaffien, men det virker litt rart siden du alltid har drukket det og han ikke har reagert før.

Skrevet

Hvis han skriker hver dag er det sannsynligvis noe du pleier å spise...eller rett og slett at det er sånn fordi det er sånn. Det er ikke alltid det mor spiser som er årsaken. Veldig mange av de som har litt kolikk reagerer på usyrna kumelk. Du kan jo prøve å kutte ut melken en ukes tid eller noe, men det er jo litt vanskelig for så mye inneholder jo melk (jeg vet for jeg tåler det dårlig selv) :/

Skrevet

Huff, trøtte meg leste feil...trodde først du sa han gråt hver kveld jeg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...