Anonym bruker Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 Noen som har malt under graviditeten og er dette skadelig?
Gjest Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 Jeg har malt. Spurte legen og han mente det var greit så lenge jeg ikke stod med hodet i malingsspannet og ellers luftet godt. Har skjønt på en del venninner at de syns jeg var helt på trynet som kunne gjøre det, men siden legen sa det var ok så... Jeg tenker også at det er bedre vi maler mens jeg er gravid, for da blir i hvert fall gassene filtrert igjennom meg, mens etter fødselen puster han det jo direkte inn selv. Vi kjøpte hus for ett år siden og har en del prosjekter på gang.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2007 #3 Skrevet 16. juli 2007 Her er det snakk om taklister og noen dørkarmer... Ble bekymret etter å ha snakket med ei venninne som mente at jeg ikke måtte finne på å male, og i hvertfall ikke oljemaling....Hva tror dere om ei sånn gummimaske for å stenge ute stoffer? Og hva kan evt skje med fosteret. har 31 fullgåtte uker idag!
Gjest Skrevet 16. juli 2007 #4 Skrevet 16. juli 2007 Fosteret kan bli mer utsatt for luftveisinfeksjoner og astma/allergi, men som sagt jeg tror det er tryggere så lenge det er i magen enn om du venter til han er født. Bare pass på å lufte godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå