vero:o) Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 kjenner aldri noe spark på magen,bare helt nede til venstre for det meste.ligger barnet mitt veldig lavt da?? eller kjenner du ikke spark opp mot navlen før du er lengre på vei? tisser ofte og veldig plagsomt,når jeg går og nesten alltid når jeg reiser meg opp etter å ha sittet en stund..det er vel og for barne kansje ligger lavt eller?
lillemor og lillebror Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 Kjenner også bare spark nede i magen. Helt nede med trusestrikken. Føler også at babyen ligger veldig langt ned. Mye press og spark i blæra. Har morkaka på fremsiden, så regner med den har flytta seg oppover, og ligger under navelen nå, så trur kanskje det er derfor jeg kun kjenner spark så langt ned. Eller at den bare sparker der nede... Er 24+0 i dag.
JonathanTheamamma Skrevet 16. juli 2007 #3 Skrevet 16. juli 2007 Min baby sparker også veldig lavt nede i magen. Jeg har også morkaken på fremsiden. Dette er veldig forskjellige fra sist gang, da hadde jeg morkaken mot ryggen, vet ikke om det kan ha noe å si?
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 16. juli 2007 #4 Skrevet 16. juli 2007 jeg hakke peiling på hvordan min morkake ligger ( på ul sa legen at babyen lå å hvilte på morkake, så den så i mine øyne ut til å ligge "nede" på en måte") men jeg kjenner å bare spark nederst i magen (er 21+2)...
vero:o) Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. juli 2007 hmm oki..men sist legen målte var morkaka over navlen..jaja er jo ikke så nøye da kansje
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2007 #6 Skrevet 16. juli 2007 jeg kjenner også spark bare helt nederst i magen. langt nedenfor trusestrikken føles det som, det er litt rart forige gang var det mye lenger oppe ca samtidig.
Mamma til snart 4 Skrevet 16. juli 2007 #7 Skrevet 16. juli 2007 det gjør jeg også, men det var hos meg vertfall, hendene til lille thea som slo i fra seg;) men kjenner liv over alt også da, men når jeg var i uke 24 så kjente jge kun helt nede. .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå