Anonym bruker Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 er 26+2.. kjenner ingenting lengre..å føler meg ikke gravid.. hva gjør jeg?
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2007 #3 Skrevet 16. juli 2007 Eller kanskje du skal drikke noe galt,spise noe søtt og legge deg ned å kjenne etter liv, før du ringer føden....
Ioren Skrevet 16. juli 2007 #4 Skrevet 16. juli 2007 etter to dager håper jeg for guds skyld hun har prøvd dette tidligere... Jeg legger meg aldri uten å vite at jeg har kjent liv den dagen, er 26+4 i dag... Hadde jeg gått to dager uten å kjenne noe hadde jeg ringt med en gang....
Mamma til snart 4 Skrevet 16. juli 2007 #5 Skrevet 16. juli 2007 var hos JM forrige onsdag, hadde da ikke kjent liv på 4 dager, men lille trille lå med ryggen ut mot magen, slik at armer og ben viftet innover, å da kjenner en ingenting. . ikke bekymre deg, alt er nok kjempe fint, husk at barnet i din uke har veldig god plass enda å boltre seg på, er ennå mange uker igjen til da du SKAL kjenne liv hver dag;) lykke til;)
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2007 #6 Skrevet 17. juli 2007 prøvde sukkervann å alt som det tipses om får å se om jeg kjente liv- men ingenting.. var med legen i dag og endte på føden, var der i 2 timer før de kunne dokumentere at det ikke var noe galt.. de skjønner ikke hvorfor jeg ikke kjenner barnet sparke! i følge JM skal jeg kjenne liv hverdag-å har gjort det til nå.. får heldigvis komme tilbake på føden om jeg ikke kjenner noe..
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2007 #7 Skrevet 17. juli 2007 Har nettopp gått i 2 dager uten å kjenne noe. Bestemte meg for at dersom jeg ikke kjente noe innen tirsdg (idag), skulle jeg ringe føden..men i gårkveld ble det action ned i der - og i dag tidlig... kan godt vere babyen bare snur seg uten av vi merker det så mye. Kan godt hende vi eeegentlig kjenner noe, men forveksler det med luft eller noe annet...
Mamma til snart 4 Skrevet 17. juli 2007 #8 Skrevet 17. juli 2007 godt det ikke var noe galt, pleier som regel å gå greit=) jeg er selv over hysterisk for alt for tiden, trur vi gravide øser oss opp ganske lett, gjør vertfall det selv. jeg er i uke 28 å det er masse liv, men blir stilt også i lengre tider, barnet snurrer og koser seg, men jeg sitter å irriterer meg;) men en kan ka masse foster vann i, da kjenner en det heller ikke så voldsomt godt til alle tider;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå