Chjoppen får to tette 03.06.07 Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 Det er jo nesten ikke noe jeg kan spise;( noen som har noen tips...
@stronauten med 3 små Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 Wok med ris, kjøtt og de grønnsakene du vil. Mye pasta, med ulikt tilbehør, kjøtt og poteter med saus uten melk (feks sjysaus), fisk med smør e.l. Egentlig mye, når man begynner å tenke over det...
Gjest Skrevet 16. juli 2007 #3 Skrevet 16. juli 2007 Bruker nesten ikke melk, og her er noen av matrettene jeg pleier å lage: Spagetti med kjøttsaus Kjøttkaker i tomatsaus Kyllingsalat Pizza uten ost men alt mulig annet digg Potetmos laget med olivenolje og vann, krydret med hvitløk og salt Frityrstekte grønnsaker med hvitløk- og eddiksaus Mosaka Pasta med grønnsakstuing Bønner med tomatsaus Biff og ovngratinerte poteter (bruker olivenolje, hvitløk og eventuelt krydder) Lever med løk, hvitløk, tomat og paprika Fyllte paprika Sushi Gulasj suppe Kjøttsuppe He he, jeg er glad i mat og glad i å lage den...si ifra hvis du vil ha tips til oppskrifter. Kan sikkert komme på flere ting
*TINCO* Skrevet 16. juli 2007 #4 Skrevet 16. juli 2007 kjenner meg veldig godt igjen her, må bare gi et lite tips... hvis du liker å bruke litt melk når du lager middag så kan du bruke rismelk (selges i vanlig dagligvare). anbefaler ikke å drikke den, men i middagen er det godt. har det akkuratt som deg, men etter en stund finner du litt nye ting å lage. det positive er at du unngår mye usunne ting som sjokolade osv, også blir det mye grønnsaker og sånn. lykke til! det går over asså
Fomle med nurk! Skrevet 16. juli 2007 #5 Skrevet 16. juli 2007 Jeg tåler ikke melk... vi bruker havremelk og sojamelk i matlaging!! Da kan du lage alt som egentlig skulle vært melk i!!! Det er helt genialt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå