Gå til innhold

Usmakelig serie på Tv2!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her i sofaen og surfer, og samboen ser på tv2. Jeg ser over pc-skjermen, og gløtter bort på Criminal Minds. Og jeg blir helt rystet, denne serien blir jo værre og værre for hver mandag. Det ene mer makabre tortur-mordet overlapper det andre, værre enn værst. Grusomt!!! Fatter ikke at noen kan ha så stygg fantasi at det gjør det mulig å skape denne usmakelige serien!

Måtte bare få sagt det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

synes den er helt fantastisk jeg da!!! men hver sin smak sånn er det bare!

Skrevet

I dag synes jeg den er skummel. Brrrr. Elsker serien da, men liker ikke når det er en usynlig som snakker. Hehe.

Skrevet

Enig, men nå lurer jeg på om de tar denne jævelen da... Så blir sittende og se på...

Skrevet

Hehe, godt man har forskjellig smak ;o)

Liker Criminal, jeg...og CSI....og Missing - er det ikke det den heter æ?

Skrevet

jeg har aldri sett denne serien før og synes også den er ekkel. Huff og huff.

Skrevet

Synes det var helt grusomt,måtte gå jeg.Klarte ikke se på.

Skrevet

Helt enig i at det er en spennende serie, har sett den mye. Det er bare det at jeg syns det blir mer og mer utspekulerte og stygge mord, og kvalmende bilder.

Herregud, i kveld var den virkelig stygg. Men må se - litt... :)

Skrevet

Er det ikke den serien hvor de har en lang introduksjon hvor du blir kjent med en person eller familie og så skjer det noe med dem, og resten av episoden handler om å finne ut hva som skjedde og hvem som gjorde det?

Den ene episoden var det en gutt som syklet i en rolig gate, så pluteselig ser du at sykkelen er veltet og gutten er borte. Ble helt dårlig og så ikke mer av episoden, men så har jeg også blitt veldig sart for skade på barn etter at jenta mi kom til verden. Slike bilder jager meg i lang tid etterpå.

Skrevet

Hvis du synes denne serien er stygg bør du ikke lese Snømannen avv Jo Nesbø... Fader den er syk den!!! Også skriver han så bra at du får bilder i hodet av alt som skjer.

Skrevet

Jo nesbø er bra ja, og har lest snømannen.. synes ikke den var så skummel da. ;)

Skrevet

veldig bra serie, men episoden i dag er virkelig stygg.......

Skrevet

Hehe, Snømannen fikk jeg i posten her en dag, hadde glemt å avbestille den. Men åååå neida, den boka har ikke denne jenta nerver til å lese nei, så svigermor fikk den! :)

Og når vi først er inne på tema episoder som fester seg i minnet når det gjelder Criminal Minds. For ikke så lenge siden var det en episode om en morder som låste seg inn til barnefamilier etter at de hadde sovnet for natten. Han låste utganger og gjorde det umulig for de å komme seg ut. Så tente han på husene. Han sto ikledd røydykkerdrakt og så på at familiene døde foran utgangene, før han låste opp og gikk ut av huset som sto i full fyr. Forferdelig!!!

Skrevet

Jeg elsker den serien :o)))))

Skrevet

Vet ikke helt om det er den, men det er FBI agenter som er Profilerere.. altså de leter etter folk ut fra å lage en slags profil om hvordan morderen er.. eller kidnapperen. Har vært mange episoder om pedofili og slikt, så mulig det er samme...

Skrevet

Den har jeg ikke sett, men sist var også ekkelt..da 2 gutter kidnappet folk langs veien og "satt de ut i skogen" for å jakte på de med pil og bue. :S

Skrevet

digger den serien jeg!!!

mandagen er hellig her i huset! like hekta jeg og mannen =)

men ja, det er grotesk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...