♡ Rødhette ♡ Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 Så måtte jeg dra på jobb... Jeg begynner og grine av den minste ting.., og takler ikke og se barn i vonde situasjoner .. Setter meg så veldig inn i hvordan de kan ha det.. Det tok ca 5 min så rant tårene hos meg.. En av de mere "virkningsfulle" filmene jeg har sett.. Men må leie den en gang til for og se slutten også .. he he..=) Flere som har sett den som tok til tårene rimelig kjapt??
klar for #2 Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 Så den mens jeg gikk gravid, gråt omtrent fra den starta og til jeg kom hjem! Gråt meg ut av kinosalen, aldri skjedd før og har heller ikke set andre gjøre det før! Utrolig sterk film da, det skal være sagt!
trompetisten Skrevet 16. juli 2007 #3 Skrevet 16. juli 2007 Såg den i går kveld. Gråt ikke akkurat Men det har ikke noe med fortellingen å gjøre, bare at jeg ikke gråter av film så lett. Det ble antydet ca 200.000 er fortsatt barnesoldater i Afrika. De ansvarlige skulle blitt tuktet og pinet i evig tid.
♡ Rødhette ♡ Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. juli 2007 Ja og nå griner jeg jo rimelig lett i utgangspunktet da... =) Mannen fortalte meg en epoisode som hadde skjedd på jobben hans.., jeg begynte og grine når han fortalte om det.. Var så rørende det som han fortalte.. Han jobber på et ungdomshjem.. Så bare av at mannen fortalte en ting så begynte tårene og trille her.. he he..=)
Gjest Skrevet 16. juli 2007 #5 Skrevet 16. juli 2007 Den skal jeg se og....den og en drøss andre "må se"-filmer jeg vil se....hihihi
Gjest Skrevet 16. juli 2007 #6 Skrevet 16. juli 2007 vi så den i går kveld.. det var kjempe bra.. du bør se hele=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå