Septemberstjerna og Martine Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 Det er fra -04, den gamle typen... Noen som har erfaringer å dele? Er det greit å montere og bruke?
mammmamia ** Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 Så lenge du VET at setet ikke har vært kræsjet med ser jeg ikke noe problem i å kjøpe brukt... Du bør absolutt vite historien til setet, altså kjenne til de du kjøper av, ellers vet du aldri hva du får..! Trygg Trafikk fraråder også å kjøpe seter av fremmede, men har du sett på f.eks. Britax Two Way Elite? Det får du jo splitter nytt for ca 1500 kr på tilbud, enda billigere i Sverige..!
Septemberstjerna og Martine Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. juli 2007 Takk for svar. Ventet nesten litt på deg.. hehe.. Joa, har tenkt på det setet også. Men besteforeldra syntes 1500 er litt dyrt. Jeg har sagt at de kan jo bare låne det ene setet vårt, men de vil gjerne ha et eget. Kjenner ikke til historien til det setet jeg snakket om, så da legger jeg det i glemmeboka..
Monajenten Skrevet 16. juli 2007 #4 Skrevet 16. juli 2007 Hva med at dere betaler 750,- hver? Jeg tror ikke jeg hadde kjøpt brukt av fremmede.
mammmamia ** Skrevet 16. juli 2007 #5 Skrevet 16. juli 2007 Ja, da ville jeg heller lagt i litt av pengene selv, og heller kjøpt et sete du er trygg på..! :-) Jeg ville aldri kjøpt et bilsete fra helt fremmede..! Dere har ikke noen bekjente dere evt kan låne sete fra da? Kanskje besteforeldrene dine har noen naboer? Men jeg er ikke i tvil, jeg ville som sagt heller betalt halve setet selv :-)
Septemberstjerna og Martine Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. juli 2007 Jeg vet ærlig talt ikke om jeg gidder å "sponse" de med penger til sete. De kan enten låne ett av våre seter, eller byttelåne bil. Vi har allerede kjøp to seter selv, og det er jo ikke akkurat billig... Men tanken er god, om vi hadde hatt god råd!
mammmamia ** Skrevet 16. juli 2007 #8 Skrevet 16. juli 2007 Skjønner deg godt..! Ta heller bare med setet deres, og si at enten kjøper de et "godkjent" sete, ellers får de bare gjøre det sånn som dere vil..! Det er faktisk dere som bestemmer :-)
mammatil4gull Skrevet 16. juli 2007 #9 Skrevet 16. juli 2007 de kan vist gjennomlyse brukte seter bla på legevakta . noe å tenke på om en kjøper brukt før en tar det i bruk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå