Gjest Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 Tenkte berre å kome med nokre tips til kle som eg synes funkar bra for oss: Str 50 passa ikkje til Ada (ho var 51cm då ho var fødd), følte at eg måtte PRESSE ho inn i "hentesettet", så vi hoppa rett på str 56 Sparkebukser blir ganske varmt om sommaren (dei høge som kneppast over skuldrane), likar betre mjuke, gode joggebukser som er lette å dra av og på (helst dei med slikt band over magen som ser ut som mammabukser, dei er ikkje så stramme) Ull, ull, ull! På dagar då det ikkje er så varmt er ull genialt! Elskar det!! Pysjamaser: Veldig greit å ha knapping/glidelås ned heile fronten, og ikkje slike digre dressar som ein må dra over hovudet. Føretrekk dei som har knapping ned midten og ut på begge beina - dei er enklare å få på og skifte om natta enn dei med knapp ned det eine beinet. Brukar pysj utan fot og heimestrikka ullteppe om natta (for varmt med dyne i leiligheita vår) Bodyar som er enkle å dra over hovudet er gjerne litt vide i halsen (KVIFOR er dei så vide i halsen? Det er jo der babyen blir kald, idiotisk design!!) Greit med knappar ved halsen eller ullbody med "høg" hals. Genser til ein så liten baby? Viss vi bruker genser har vi body under for å sleppe "glipe" på magen, og det blir vanvittig varmt for vesle Ada når temperaturen er høg ute. Både kjolar og genserar glir opp når du løfter på babyen, så du må stadig "rette" på kleda. Men kjolar ser jo veldig søtt ut då... Oppsummert: Eg likar best body med mjuk joggebukse og gode frottésokkar, eller berre strømpebukse (om du brukar ullsokkar sit dei best på strømpebuksa) - tenk praktisk og kva som er enkelt å ta på. Sjølv om Ada er ein månad er det framleis eit strev å kle på ho ting som skal dragast over hovudet
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2007 #4 Skrevet 16. juli 2007 hvorfor vide i halsen?? Jo fordi hodet til babyer ikke er ferdig...så genser, bodyer skal ikke presses over hodet. Men hvor bor du? Høres ut som du kler babyen din veldig mye...men ut fra dialekten din bor du kanskje ikke på østlandet??
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 16. juli 2007 #5 Skrevet 16. juli 2007 Den hun nevner er sånn bodyer som har "konvoluttåpninger", altså er de vide og har IKKE knapper e.l. til å feste. De skal på en måte brettes igjen rundt halsen, og da er det ofte veldig vidt der. Bodyer med knapper er strengt tatt vide nok til å komme over hodet hvis knappene ikke er igjen...og så knepper man knappene slik at det ikke blir for vidt rundt halsen. Så er det svært enkelt å trykke på nicket for å finne yt hvor HI bor, men skjønner ikke helt behovet for å vite det. Sånne "mammabukser" på baby er helt genialt, ja...strammer ikke særlig rundt magen, men detter ikke av, og kan brukes mye lenger enn andre bukser, synes jeg!:-)
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 17. juli 2007 #7 Skrevet 17. juli 2007 På Lindex og H&M har de kjempe fine bodyer med knapper på siden,så man slipper å ta den over hodet. Jeg har mange av de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå