Gå til innhold

Til større man blir, til mer usynlig blir man...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkt mye på dette. Merker det oftere og oftere, i forskjellige situasjoner. F.eks Møter man folk på byen, er det ikke meg de vil prate med.. Dette gjelder både menn og kvinner..

Trist, siden jeg gikk opp etter to svangerskap har jeg blitt usynlige/lite verdt for enkelte.. Flere som har det på samme måte?

Nå sier jeg ikke at det er oppmerksomheten jeg vil ha, men hvorfor behandle meg som lite verdt bare fordi jeg har lagt på meg?

Huff, ikke greit... :S

Er det virkelig slik at de som er litt tykke, ikke er så spennende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nesten litt usynlig her også? hehe.. :P

Skrevet

Den der undertegner jeg glatt.

Jeg gikk fra sylfide til ca 40 kilo overvektig pga sykdom, og det skjedde på kort tid.

Og vips...så fortjener jeg dårligere service på butikker, himling med øynene når jeg skal prøve klær o.l.

Men litt skyld må jeg nok ta selv også. Selvtilliten fikk seg en knekk etter denne kraftige vektøkningen, og jeg selv gjør meg kanskje litt usynlig til tider. Og er nok ikke like sprudlende og frempå i enkelte situasjoner, som jeg ville vært i "gamle dager"

Skrevet

De som ikke kan se DEG uansett vekt, kan jo bare hoppe et varmt sted :o)

Jeg er ganske stor (169 høy, 97 kilo tung). For noen år siden mistet jeg nesten 35 kilo fordi jeg var syk, og det var ganske ekkelt da jeg fikk kommentaren "nei, du er jo blitt liten og nett, jo" av en venninnes ektemann på fest. Han har aldri pratet mer enn aller høyst nødvendig med meg, men den kvelden var han veldig oppmerksom...blæ.

Venner - sånne EKTE venner, hehe - driter jo flatt i hva jeg veier. Det er deilig å være over den alderen der alle jenter skal sammenligne seg med hverandre - "hvor mye veier du?" hehe

Menn generellt er mye mer frampå på by'n eller fest når jeg veier mindre. Men det betyr ikke noe for meg, siden jeg har sambo'n. Jenter prater mest med meg når jeg er rulten, dessverre føler mange jenter seg truet om man er slank.

Har også opplevd at jenter vil være venn med meg når jeg er overvektig, fort faller av lasset når jeg blir slank. Det svir litt. Var jeg "feite-venninna", liksom?

Skrevet

vet akkurat hva du mener... Jeg har vært både ganske stor og veldig tynn, og det er sant, alle er mer hyggelige og viser mer oppmerksomhet når man er tynn. Nå er jeg igjen litt for stor siden 10 kg etter graviditet sitter GODT, og jeg merker det igjen. Særlig ute på byen-folk gidder jo ikke å snakke med meg, men omsvermer heller mine tynne venninner... :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...