Kaffe-og-Baileys Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 har dere noen gang angret på at dere fikk barn? Finnes det noen som rett og slett ikke passer som mor? Som hadde hatt det bedre uten barn, tror dere?
Gjest Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 har aldri tenkt tanken engang-for min del er det det beste som har skjedd... Jeg vil si at det er noen som ikke passer som mor ja,men tror alikevel ikke det er mange som angrer på at dem har fått barn.. Men alle skulle ikke hatt barn da,mener jeg!
Holly❄️ Skrevet 16. juli 2007 #3 Skrevet 16. juli 2007 Kunne ikke forestilt meg et liv uten barna mine, men jeg kan jo ta meg selv i og mimre på den tiden hvor jeg kunne gjøre som jeg ville, sove så lenge jeg ville, og kun sitte og kose med kjæresten min. Den tid er over, men angrer likevel ikke:) Storkoser meg som mamma, selv om ungene sliter meg helt ut i blandt... Tror nok mange tenker slike tanker, at det nesten kjennes ut som de angrer, uten og mene det på den måten...
Gjest Skrevet 16. juli 2007 #4 Skrevet 16. juli 2007 Har aldri angret på ungene, men må jo si jeg kunne vært mer selektiv i valg av barnefar nr 1, hehe. Det fins helt sikkert kvinner som absolutt har det best uten unger! ) Og det er det ikke noe galt i, verden kryr av folk, ingen fare om noen lar være å reprodusere seg. Mange herlige mennesker ønsker ikke å få barn, syns det er helt ok Så har du de som får unger, og finner ut midt i prosessen at dette funker IKKE...Moren min er en av de som helt klart ALDRI skulle hatt ansvar for et barn. Hun slet med store psykiske problemer. Jeg er glad jeg ikke fikk søsken, for å si det sånn.
Gjest -<<- Skrevet 16. juli 2007 #5 Skrevet 16. juli 2007 Nei. Men innimellom tenker jeg at det er et flertall av foreldre som hadde hatt det bedre uten barn (og omvendt, ikke minst).
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 16. juli 2007 #6 Skrevet 16. juli 2007 Nei,han har jeg aldri angret på at jeg har fått. Makan til perfekt gutt finnes ikke:) Ååååå han er så fin han,lille vennen min det:)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 16. juli 2007 #7 Skrevet 16. juli 2007 Jeg har aldri angret et sekund! Men vet om noen som ikke burde fått barn når de gjorde..
AneB Skrevet 16. juli 2007 #8 Skrevet 16. juli 2007 Tror du spør feil plass.. Hvis jeg hadde angret på at jeg fikk barn hadde jeg neppe gidda å sitte på bim og "snakket" og lest om barn..
så var vi 4 Skrevet 16. juli 2007 #9 Skrevet 16. juli 2007 Jeg har angret på mye her i livet, men aldri på Martin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå