Nr. 2 . Mor til 2 søte sneller Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 Har ingen akkurat nå.. Men dere har vel noe bra på lur?
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 Denne historien handler om en liten gutt på 4 år, han bor sammen med foreldrene sine, i en liten bygd, med få barn... Ingen på hans alder, så han har ingen å leke med.. Og derfor ønsker han seg så veldig en sykkel. Han bestemmer seg for å spørre mamma... -Mamma, kan jeg få en sykkel? -Nei, lille venn.. -Men mamma... Vær så snill... -Nei, beklager, men du er for liten til å få en sykkel enda vennen.. -Ja, men mamma.... -Nei, sånn er det bare. -Ok, men da må du leke med meg.. -Ja, hva skal vi leke da? Etter å ha tenkt seg litt om svarer gutten: -Jeg vil leke mor og far. -Ja, vel... Hva skal jeg være da? -Hahaha.. Du er jo mamma du jo.. -Ja, hva skal jeg gjøre da? -Gå på rommet til deg og pappa, også tar du av alle klærne, og legger deg under dyna... Mor får litt betenkeligheter, men gjør som gutten sier.. Men han kommer ikke etter, så mor begynner å lure, så hun roper: -Kommer du snart? -Ja, da kjerring!! Jeg kommer snart.. Mor legger seg til å vente og lurer fælt på hva han driver med.. Etter en stund går døren opp med et brak, og gutten sier: -Kom deg opp av sengen kone, og dra på deg klærne, for nå skal vi til byen å kjøpe sykkel til gutten!! =) Utspekulert liten gutt..
jiha Skrevet 16. juli 2007 #3 Skrevet 16. juli 2007 Nordnorsk vits;) (litt stygg) Ungkaren kom til bohus å skulle kjøpe seg sofa Selgeren "hvilket skinn vil du da?" Ungkaren "Kukskinn!!" Selgeren "Kuksinn?" Ungkaren "ja no har æ ronka å hærja i over 20 år å bedre hållbarhet finn du fan ikke!" hihi
Nr. 2 . Mor til 2 søte sneller Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. juli 2007 hihihihi Dødsbra!!!
snelladella Skrevet 16. juli 2007 #5 Skrevet 16. juli 2007 du vet at forholdet skranter når du ringer din kjære og sier du vil spise ute ikveld, og når du kommer hjem står det en brødskive på trappa;p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå