Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 Den funker ikke, får ut 10ml, har ammet i 8mnd nå og vil venne guttungen til flaske. Tenkte kanskje han tok flaska lettere om det var min melk i den. Noen som har råd?
Nit@™ Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 Hvilken type pumpe har du da? Hvis du ikke må slutte å amme enda tror jeg heller jeg ville gått for tutekopp og ikke flaske. Mellomsten min gikk rett fra pupp til tutekopp og det var en lettelse og slippe den flaskeavendingen. Pilten gikk fra pupp til flaske, og angrer sååååå på det. Bare et tips.
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. juli 2007 Avent isis. Tutekopp ja, men han suger jo ikke på den heller, begynte din bare å suge på den, husker jeg vente min første til tutekopp, da hadde jeg no søtt på tuppen først, men min første sugde jo på alle slags mulige sugedeler hehe... Har tenkt tanken ja at jeg ikke skal venne han til flasken, forså å avenne han med den seinere, enklere med tutekoppen om han tar den da.
moniccen og Stina 14.06.07 Skrevet 16. juli 2007 #4 Skrevet 16. juli 2007 Hva er det som ikke funker med pumpen? Jeg har den samme, og den funker helt fint Hvis det er vanskelig å få melken til å renne, kan du be legen om respet på Syntocinon nesespray, den setter igang utdrivningsrefleksen, og gjør det mye lettere å pumpe seg. Jeg bruker den... Ellers er d kanskje greit å gå direkte på kopp når han er så stor ja? Vet ikke jeg, har aldri ammet noen av mine så lenge desverre, håper d blir bedre denne gangen
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. juli 2007 Ja, det er melken som ikke kommer, også må jeg presse pumpa slik at puppen blir flat, ellers blir det luft rom.
Nit@™ Skrevet 16. juli 2007 #6 Skrevet 16. juli 2007 Jeg har en Avent manuell, og på den måtte jeg ta vekk den gummikoppen som sitter der puppen skal inn. Dette lærte jeg på sykehuset at noen må det med de pumpene. Sleit med å få til pumpinga helt til ei JM kom og tok av gummikoppen. Da virka den greit.
moniccen og Stina 14.06.07 Skrevet 16. juli 2007 #7 Skrevet 16. juli 2007 Okei... Prøv å ta vekk den gummikoppen ja Og vær ellers nøye på at du har satt den sammen riktig. Den hvite lille dingsen feks, midt i der vakuumet skal skapes, skal inn fra undersiden, ellers blir det ikke vakuum... Har bomma på den flere ganger selv Også ville jeg ha ringt legen og fått resept på den nesesprayen, funker kjempebra, melka renner omtrent umiddelbart, og man slipper å dra puppene i stykker for å få igang utdrivningen
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 16. juli 2007 Uten gummi innsatsen så ble jeg sår, er nok nesespray som er tingen ja! Takk for svar!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå