tigermamman Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 Lurer på om dere har mye avlastning ? Finner dere lett noen ny kjæreste ? Har liite fritid og og er ikke lett å treffe nye da asså klem
så var vi 4 Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 Pappaen har Martin 2 ganger i uke i tilsammen 11 timer ca, men vi skal lage ny avtale om noen mnd. Også pleier mora mi å ha han noen ganger. Og ny type har jeg ikke lyst på riktig ennå, trenger å være alene ei stund først
tigermamman Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. juli 2007 Skjønner. Litt spes her da kanskje for far her er ikke inn i bilde og de andre i familien min jobber. men får jo pass en gang av og til når de orker. hehe, leenge sida jeg hadde type, var vel så aldri sammen med barnefar.. *flau*.. men men.. hehe
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2007 #4 Skrevet 16. juli 2007 jeg har ikke mye,bf har ikke samvær(hans ønske) så det er ikke noe annenhver helg her!Hvis jeg skal noe er det mamma som stiller opp,og jeg vet at hvis jeg spør er det ikke noe problem da:-)Men jeg vilo jo ikke utnytte det heller,og det er jeg som har valgt å få barn og det som hører med.Nå er snuppa 10 mnd snart og har sovet hos mamma 1 gang.Var ganske deilig å sove så lenge jeg ville en dag ja:-)Men om det er lett å finne kjæreste er en annen ting..Jeg har ikke funnet noen hvertfall,men jeg stresser lite med det og-har ikke prøvd for å si det sånn!Flørter litt på mld med en gammel flamme innimellom,hjelper litt på humøret det;-)Skal ikke såmye til!Men,men-en vakker dag står han der vettu:-)Men dem banker ikke på døren av seg selv nei...
tigermamman Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. juli 2007 Nei akkurat det, de banker ikke på døra nei. hehe
så var vi 4 Skrevet 16. juli 2007 #6 Skrevet 16. juli 2007 var en søt fyr her i går og banka på, men han hadde jeg bestilt pizza hos
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 16. juli 2007 #7 Skrevet 16. juli 2007 jeg har ikke sovet ut 1 gang på 7 1/2 måned. og avlasting.. hm.. ja 6 timer i uka lett og finne kjæreste ...hm... føler at de samme nuta som kjekket meg opp før gjør det enda, men jeg vil fremdeles ikke ha dem så det er vel like lett/vanskelig som det alrid har vært. kvalitets gutter er det ikke mange av der ute... hehe men jeg har det i grunn ganske ok. blitt god til og slåss :-)
jente30L Skrevet 16. juli 2007 #8 Skrevet 16. juli 2007 her kommer jeg til å ha fulle omsorgen hele tiden,men mini sover heldigvis hele natta og sovner etter mat om morgenen så kan fint laxe til klokka 10;)
tigermamman Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 16. juli 2007 Nei sove har ikke jeg gjort heller Det var før jeg fikk barn.. men sånn er det da he he får bestille mer pizza du da hehe
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2007 #10 Skrevet 16. juli 2007 nettdating er er fin ting for oss som har barn, seriøst, det er ikke noe å le av lenger, for "alle" gjør det:) og man kan planlegge en date en stund i forveien så man rekker og fikse barnevakt. har lagt ut en profil med alle opplysninger og bilde og hele pakka, og vært på date med tre stykker. alle var helt topp, men liten kjemi. skal på date med en jeg har maila med en god stund, og gleder meg skikkelig:)
tigermamman Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #11 Skrevet 16. juli 2007 deilig Hu er er oppe om natten enda hu starta med det igjen etter en bra periode. og jeg har også fulle omsorgen her og det skal jeg også ha resten... Blir godt når hu sover hele natten igjen
Gjest Skrevet 16. juli 2007 #12 Skrevet 16. juli 2007 det ordner seg nok for oss og;-)Og sove kan vi gjøre når vi blir gamle har jeg fått beskjed om..Sitter alene hver kveld jeg,og håper at en dag-ja,da banker prinsen på ha,ha:-) Er nok ikke lettere å møte noen når man er alene med barn nei,hvertfall ikke om man ikke har noen avlastning!Prøvde nettdating en gang jeg,og traff bf..begynte bra,men....Så det der vil jeg ikke prøve igjen,har fått en sperre der liksom.Men jeg vet at alle er ikke like da,men alikevel. Snuppa her sover hvertfall hele natten,det er deilig da,og ha kveldene for seg selv. Jeg har forresten ikke noe fast avladtning,hun har på ti mnd sovet hos mamma en gang!Men jeg vet mamma,og pappa stiller opp om jeg spør-vil bare ikke utnytte det!Så det blir bare hvis jeg skal til lege el.. Foreløping så nyter jeg livet alene jeg da,trives med ting sånn det er nå..Men selfølgelig,en armkrok hadde jo vært god å ha. Og noen å prate med på kveldene i stedetfor å tyte her ;-)
Gjest Skrevet 16. juli 2007 #13 Skrevet 16. juli 2007 har sporadisk avlastning av familien, pappaen til croft bor i utlandet.. og hatt en kjærste siste 21/2 årene som jeg møtte gjennom ei vennine på byen, bomma skikkelig der, så neste blir jeg nødt til å finne på annet vis! gleder meg til å få litt sosialt liv til høsten når jeg skal på skolebenken og i jobb og croft i bhg det blir stas!!!
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2007 #14 Skrevet 16. juli 2007 synes det er så tøft å kalle henne croft:) smiler litt hver gang jeg leser det:)
Gjest Skrevet 16. juli 2007 #15 Skrevet 16. juli 2007 her har ikke bf noe samvær (faktisk aldri sett han),men har sporadisk avlastning av min far. Var faktisk på kino i dag -første gang siden gutten ble født . guten er 15mnd og har sovet borte 2 netter hos bestefar, og noen ganger noen timer om gangen på dagtid.
Veronica ♡ lille Emilie+spire Skrevet 16. juli 2007 #16 Skrevet 16. juli 2007 Barnefar her i gården har heller ikke samvær, så det er så og si aldri fri.. VELDIG vanskelig å møte noen nye da ja, når jeg endelig har fri er jeg så trøtt at jeg heller vil sove Ond sirkel!
~¤PierC&Prinsessa¤~ Skrevet 16. juli 2007 #17 Skrevet 16. juli 2007 Intet samvær med bf overhodet.... De helgene lille er hos besteforeldrene sine er de helgene jeg jobber...så når jeg skal treffe det mannfolket er et godt spm...nja forresten,jobber jo på et utested så kan jo hende det dukker en kjekkas opp,som forsåvidt ikke er dritings..men hey, hvor stor er sjansen for det liksom:P heheh
BettyBoob Skrevet 17. juli 2007 #18 Skrevet 17. juli 2007 pappan til Seb bor i Australia, så ikke avlastning derfra. Men er flink til å bruke søsters og venninner som gjerne koser seg med pjokken Har akkurat fått meg ny kjæreste! Er en gammel eks av meg, vi traff hverandre igjen nå i februar og ble full klaff! Skal på kjærestetur imorgen til søndag Og da stiller familie og venner opp og passer Sebbern min. (skal på storbyferie)
Gjest Skrevet 17. juli 2007 #19 Skrevet 17. juli 2007 kan jo hende en dukker opp før man vet det, min lille er bare 12 dager gammel, likevel ble jeg prøvd sjekka opp på utecafe i går med barnevogna godt inntil stolen min:P det var ganske smigrende og redda dagen gitt:) har litt avlastning med at mamma triller lille på tur innimellom så jeg får sovet en times tid og sånn:)
tonebf Skrevet 17. juli 2007 #20 Skrevet 17. juli 2007 jeg har barnefri annenhver helg, da er han i et besøkshjem. har ingen avbelasting fra far! de helgene jeg har barnefri så går jeg på kino, sover lenge, er på byn osv så finner nok en ny en dag nå har jeg nettopp gått ut av et forholdt som varte et år så skal nok vente på den rette denne gangen
Singelmamma og banden Skrevet 17. juli 2007 #21 Skrevet 17. juli 2007 Ingen avlastning på de to yngste. Går tre år mellom hver gang jeg kommer meg ut og treffer noen, og se hva som skjer da... hmf...
Gjest Skrevet 17. juli 2007 #22 Skrevet 17. juli 2007 annenhver helg pluss onsdag ettermiddag hjemme hos meg. og en overivrig bestemor som nesten ville betalt for å se Lias. kommer meg mye ut, men har ikke møtt mr right ennå nei. men snart.. håpe håpe:)
Gjest Skrevet 17. juli 2007 #23 Skrevet 17. juli 2007 Eg kan nok ikkje klage. Barnefaren skal ha barnet torsdag til søndag + ei overnatting veka etter. El. har vel eg barnet resten av tida, men kan få hjelp av mor mi om det er nødvendig. El. skal eg jo på date til helga, og vi har fått ein herlig tone dei 2 mnd i har snakket sammen. Så ikkje dei heilt store poblemene med å finne seg nokon. Men samtidig har eg ikkje så mykje fritid aleine til å kunne reise bort for å treffe nokon. Kun om sommeren eg får nokre helger fri frå både jobb og barn.
pøber´n & je Skrevet 17. juli 2007 #24 Skrevet 17. juli 2007 Han er hos faren sin en dag i uka + annen hver helg. Har også muligheter for pass utenom det også. Jeg har ikke ny kjæreste, og har vært alene nå i snart 3 1/2 år
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 17. juli 2007 #25 Skrevet 17. juli 2007 hmm...jeg har henne 24 timer i døgnet 7 dager i uka jeg..aldri avlastning eller noe..eller joo nå juger jeg:P har avlastning en natt i måneden så jeg kan da meg en tur ut på byen med jentene;) gutter..tjaa overlegene di fleste...menneh det fins jo gutter (eldre) som bryr seg..spesielt i mitt kjære spania som jeg savner sååå fælt (bodde der før) til saken... de får man myyyyyyeee oppmerksomhet fra gutta:) hittil har jeg bare møtt inpåslitene masete (extremt masete) gutter..men det haster ikke her altså liker meg som singel jeg... skulle hatt litt mer avlastning da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå