Gå til innhold

Er dette normalt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på litt over to år har har klaget et par dager på kløe i skrittet. I kveld når hun skulle legge seg, sa hun at det var vondt, så da sjekket jeg inni skjedeåpningen. Det er litt hud som henger sammen / er sammenvokst, slik at det er en liten åpning nede og oppe, på en måte. Håper dere skjønner...

Er dette vanlig, er det noe som ordner seg etter som de vokser?? Er kanskje et dumt spørsmål, men har aldri hørt om andre som har hatt det, er jo ikke akkurat slikt som man sjekker da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ring legen i morgen, og få henne sjekket.. har desv ikke peiling, på hva som er normal.. har 2 gutter jeg... men ring legen.

Skrevet

Det er normalt med sammenvoksning av indrekjønnslepper...eller ikke normalt, men det skjer.. Tror du bør si fra til helsesøster og få henvisning videre for å åpne det igjen. Det skal jo være hull der.. ;)

Skrevet

Skal ringe lege i morgen.

Siden var desverre flyttet Tinkerbelle..

Tusen takk for svar :)

Skrevet

Hm. Rart da.. jeg var der inne akkurat nå og leste det som sto der. Prøv å søk på sammenvokste kjønnslepper på google. Det var der jeg fant det. Sto at man kunne bare behandle det med en hormonkrem som legen skrev ut, eller at man så det ann. Men dersom hun har kløe ville jeg ringt legen uansett da.. Kan jo kanskje være lett å få sopp om det er en sammenvoksning? Aner ikke jeg. Lykke til iallefall. Sto også at det ikke var noe farlig da. :)

Skrevet

Hmm, rart jeg ikke kom inn da..

Ja, ringer nok legen, greit å få det sjekket.

Skal prøve å google det :)

takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...