Anonym bruker Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 Er dette en veldig sterk film hvor man får se mye brutalitet? Har lyst å se den, men er veldig følsom
Mon Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 Jepp anbefales veldig. Men mulig du ikke bør se hvis du tar lett på vei. Men veldig bra film
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2007 #3 Skrevet 16. juli 2007 jeg vil ikke se barn som tortureres? ser man det eller??
Beth84g Skrevet 16. juli 2007 #4 Skrevet 16. juli 2007 Jeg synes denne var veldig sterk. Barn som tortureres? husker ikke helt,men det var ett par som fikk kappa av hendene der. Jeg tror ikke jeg vil se den igjen... og jeg har solgt alle diamantene mine.
Stratos med 3 barn Skrevet 16. juli 2007 #5 Skrevet 16. juli 2007 Så den i går og jeg likte den ikke! Likte den ikke på den måten at den er brutal mot barn og spesielt unge gutter ser man mye brutalitet mot. Sliter skikkelig med slike filmer om dagen fordi jeg bare ser min sønns ansikt for meg hver gang det er slike scener. Jeg orker ikke se den igjen. Men budskapet var bra altså!
Gjest -<<- Skrevet 16. juli 2007 #6 Skrevet 16. juli 2007 Nja, nei, ikke enorme doser visuell brutalitet. Om man er god til å leve seg inn i andres situasjon vil den nok oppleves som brutal, men det er vel halve poenget.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2007 #7 Skrevet 16. juli 2007 jeg takler ikke å se barn som blir hugget hendene av:( Kanskje best å lese boken for meg. Hadde utrolig lyst å se den
mamma-til-2-jenter Skrevet 17. juli 2007 #8 Skrevet 17. juli 2007 Hm... Trodde bare det var voskne vi fikk se ble hugget hendene av jeg... Men den går ganske hardt ut mot barnesoldater. Vil ikke si at den er veldig rå, har sett mye værre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå