Klar for en liten en =) Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 stygge tanta på besøk igjen.. ÅÅååååh.. kan ikke hu dra på ferie i ett år??
Gjest Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 Husj...ha seg bort!!! Kan jeg sende med min??? Krysser fingrene for at hun ikke kommer til helga...
Miss Dynamite Skrevet 16. juli 2007 #3 Skrevet 16. juli 2007 stakkars deg frøken vi klarer det snart..!! vi har jo planer!! hehe
Klar for en liten en =) Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. juli 2007 jaaaaaaa.. ååååh.. jeg hater den fordømte tispa...
Miss Dynamite Skrevet 16. juli 2007 #5 Skrevet 16. juli 2007 kommer hu hit nå ska jeg banke livsskitten ut av hu..Hehe..... men vi får holde planene ved like.. jeg joiner dg m tr straks..
Theeli Skrevet 16. juli 2007 #6 Skrevet 16. juli 2007 Jepp. Jeg fikk også besøk i dag. Hadde ikke forventet at det skulle klappe i 1. pp uansett, så jeg tar det ganske med ro foreløbig... Men hadde jo et ørlite håp likevel da...
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 16. juli 2007 #7 Skrevet 16. juli 2007 kjenner den følelsen..har prøvd siden mai i år, regna nesten ikke med at det klaffa på 1 forsøk da, men ble like fullt skuffa for det når den kom..men den var veldig rar, ikke som vanlig og ei venninne mente at det kunne har vært sa..det samme skjedde nå i juli, og like skuffa igjen..har ikke lyst til å stresse, men kjenner jeg blir litt stressa likevel..nå er'e på'n igjen, og tar i bruk alle triks: ha orgasme etter gubben (de sier det trekker bedre enn å ligge med pute, ligger med rompa høyt likevel..) har egentlig ganske god kontroll på tr, så jeg tror det er el like rundt hjørnet..krysser fingrene hardt her, er veldig klar for mammarollen.. Stå på :-)
har4barn Skrevet 16. juli 2007 #8 Skrevet 16. juli 2007 Samme her. Tanta kom i dag!!! Hadde virkelig håpet at vi klarte det denne måneden, for dette var siste sjanse for å bli gravid før terminen vår (mistet i uke 18 i feb/mars). Ble litt trist, men som mannen min sier: Da får vi jo flere prøveperioder da jo:). Ja, ja. Slik kan man også se det. Bra han er fornøyd for tiden, da:). Vi skal klare det alle sammen neste periode!!
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 18. juli 2007 #9 Skrevet 18. juli 2007 håper du har rett i det..pussig, altså: når vi var fjortiser var vi livredde for å bli gravide..nå er vi livredde for å ikke bli det..hvorfor kan det ikke være som vi trodde når vi var småunger og leka med dukkene; at når vi har tenkt det, da kommer barna på 1.forsøket?? skjønner ikke hvorfor alt skal være så innvikla, hva galt har vi gjort??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå