Gå til innhold

eggløsningstesting............

Anbefalte innlegg

Skrevet

har testet akkurat, og en nokså rød strek kom til syne, men den var litt svakere enn teststreken..er på den 10 dagen, da har jeg ikke el riktig enda eller?? skal ikke strekene være like røde??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Teststreken skal egentlig være like sterk som kontrollstreken, men det er en del som aldri får ordenlig positiv test. Antakelig får du en sterkere sterk i morgen eller om noen dager, men for å være på den sikre siden kan du jo også dra med deg gubben i kveld også..........

Skrevet

Hvis du bare er på dag 10 idag, kan det nok være at det er for tidlig for å få positiv test ja. Kommer jo som sagt an på hvor lang syklus du har da. Jeg har ca 32 dagers syklus, og pleier få positiv test rundt dag 17.18.

Jeg tester med CB digital. Da slipper man det stresset med å tolke tester

Skrevet

oki.. jeg har brukt pergo i forrige syklus, og den har rotet litt m nin normale syklus som var 26\27 dager. men da håper jeg el kommer om noen dager, jeg har murringer i eggstokkene....

Skrevet

min erfaring fra år tilbake er at det er vansklig å lese de testene som ikke er digitale og som gir et klart og tydelig svar ... eggløsning kan variere alt i fra hvor lang sykluss du har og ja ..jeg har hatt el på alt i fra dag 10 til dag 15 av en 26-28 dagers syklus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...