Nit@™ Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 Har funnet frem sykelen min *Jøss, var det deeeer den var* ;o) Var på en liten tur i går, og en liten tur i dag. Men jøsses så vondt i baken da ( Kjøpte slik gel-pute i dag, men jammen var det ømt. Hvor lang tid tar det å "herde ræva" da? Slik 14 dager?
Monajenten Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 Hihihi så søtt;) Har ikke peiling, men du kan jo sitte på en badering eller noe;)
Beth84g Skrevet 16. juli 2007 #3 Skrevet 16. juli 2007 Da jeg trente mye spinning tok det ett par uker før jeg ble herda. Men du kan jo prøve sykkelshorts med skinn i rumpa da. De er veldig fine.
Gjest MMJ Skrevet 16. juli 2007 #4 Skrevet 16. juli 2007 *knekker i sammen i latter* "SÅ SØTT" hahahahahahahahaha!!!!
Nit@™ Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. juli 2007 Håper på 14 dager ) BADERING ja... Men da vil jeg ha en slik med "gakk-gakk" hode på altså.. Synes dere ser det... Nit@ på sykkeltur, på badering, og mellom beina stikker det opp ett "gakk-gakk" hode i plast.... *ler så jeg faller av stolen snart* ;o)
Twig Skrevet 17. juli 2007 #6 Skrevet 17. juli 2007 Hehe, vennen da ) så flink du har vært!! Tar hvertfall ei uke å herde bakenden her hvertfall
Ta sats;-) Skrevet 17. juli 2007 #7 Skrevet 17. juli 2007 Tar ikke så mange dagene hvis du bare "presser" deg opp på sykkelen, 4-5 dager, så er mye gjort! Lykke til:-) Ps: har ikke funnet min sykkel ennå, hvor er den mon tro... ;-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå