Gå til innhold

Har dere mange venninner dere prater om babyting med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har egentlig ikke jeg... Derfor er jeg her inne og "lufter" tanker og meninger innimellom:)

Jeg er egentlig den første ute i gjengen med baby. Så det skal bli ålreit når de andre kommer etter. Vil ikke trøtte de med mine babyting hvis ikke de spør... (Joda de spør, men de er jo ikke heelt i min gate....).

Når det er sagt, så er det veldig deilig å ikke prate om graviditet og babyting hele tiden heller. Kan bli sprutgæærn til slutt, hehe....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!!

jeg skjønner deg VELDIG godt!! jeg var også først ut i vennegjengen. etterhvert fikk jeg nye venner med baby også da, men barndomsvennene mine har latt seg vente på...

Skrevet

jeg har ei. min barndomsvenninne som jeg fikk gjenopptatt kontakten med for et halvt aar siden. da vi oppdaget at vi var gravide samtidig! :) er veldig fint aa ha noen man kjenner godt fra foer som man naa ogsaa faar dette til felles med! :)

Gjest Ultemecia&Mikrovampyren
Skrevet

Nei.. har ikke det.. Føler vi har veldig lite til felles nå.. når de på en måte glemmer at jeg har barn.. og om jeg sier noe om datteren min så fler jeg meg egentlig litt teit som forstyrrer de, for de skjønner ikke.. trist

Skrevet

Nei, ikke så veldig mange.. har bare to venninner som har baby på samme alder som min.. MammaChicka og en annen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...