♥♥ M ♥♥ Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 Har veldig vondt i ene foten. smerter i hele leggen. har ikke gjort noe fysisk. og nå er den begynt å prikke i tillegg. går ikke an å se noe på foten. føles hoven, men ser ikke slik ut. går helt fint. men rart med prikkingen. noen som vet?
3b@rnsmor-30* Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 nei si det... det første jeg tenkte var blodpropp... men det er sikkert litt vel drastisk.... kanskje lurt å ringe legevakta å forklare de.. særlig om det ikke går over om noen minutter..
♥♥ M ♥♥ Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. juli 2007 Minutter? har hatt det hvertfall en time..går jo ikke an å se noe utenpå foten..
♥♥ M ♥♥ Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. juli 2007 Hm, jeg har ikke gått særlig mye eller gjort noe anstrengende. kom bare plutselig. som en krampe til å begynne med liksom. men det er en del timer siden. nå er den nummen og prikking. merkelig
3b@rnsmor-30* Skrevet 16. juli 2007 #6 Skrevet 16. juli 2007 merkelig... ville selv ringt og sjekka jeg altså... kanskje de kan fortelle det bare pr. telefon... jeg har hatt beinhinnebetennelse, men det kommer jo bare av mye fysisk anstrengelse ettersom jeg har hørt...
Gjest Skrevet 16. juli 2007 #7 Skrevet 16. juli 2007 har hatt bloodpropp i lysken,det begynte med nummenhet,en følelse av at foten sovna liksom.Så andre dagen begynte det å gjøre veldig vondt,og det ble så ille at jeg ikke klarte å gå.Foten var litt hoven i tillegg.Ikke for å skremme eller noe,men du burde sjekke det-ringe legevakten og forklare åssen det er!
linneha Skrevet 16. juli 2007 #9 Skrevet 16. juli 2007 Hvor på leggen er det? Har du vondt i korsryggen?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 16. juli 2007 #10 Skrevet 16. juli 2007 Er det varmt og hovent? Jeg tenker også blodpropp! Jeg fikk det i leggen etter fødselen, og det føltes som om jeg var støl i leggen. Ta en tlf til legevakta du =)
linneha Skrevet 16. juli 2007 #11 Skrevet 16. juli 2007 ser du sier du har vondt i hele leggen. Det kan hende at du har en skiveprolaps i ryggen, det var det jeg tenkte på. klarer du å stå på tå eller hæl?
Katja Skrevet 16. juli 2007 #13 Skrevet 16. juli 2007 Du har ikke blitt bitt av orm vel, uten å merke det? Eller fått et insektsbitt du kan reagere allergisk på?
♥♥ M ♥♥ Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #14 Skrevet 16. juli 2007 Takk for alle svar. har ikke vondt i ryggen nei.er i leggen ja. og prikker nede i foten liksom, over og under. men er ikke varmt og går ikke an og se noe. var nett ute og gikk litt. det går helt fint. er ikke vondt.
linneha Skrevet 16. juli 2007 #15 Skrevet 16. juli 2007 Kan godt hende at det har vært nerver i klem. Trenger ikke ha vondt i ryggen da. Fortsett bare å rør på deg du, det er bra for ryggen/bekkenet hvis det var det som skranta litt:)
♥♥ M ♥♥ Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #16 Skrevet 16. juli 2007 Takk skal du ha hvis det ikke er over til i morgen, så ringer jeg legen..takk for alle svar. dere er snille :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå