LivetErEnLek Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 Snuppa ble 1 år forige søndag, så nå hører vi til her vil jeg tro. Har lusket litt rundt i kulissene i de siste ukene da det ikke lenger var så frykelig spennende med innlegg om såre brystvorter og den slags lenger. Men nå er jeg altså her for fult ;-) Burde vel kanskje si noe om meg og mine..... Har en utrolig fin gutt på 11 år som elsker å være storebror. Han forguder lillesøstra si over alt her i verden og nåde den som får henne til å gråte ;-) Han er og har alltid vært en aktiv fyr og alt som går fort er kult. Snuppa ble som sagt 1 år forige søndag (8 juli) og er en travel frøken. hun løper rundt så fort bena kan bære henne og finner på alt mulig rart (helst de tingene hun ikke skal gjøre...) Hun elsker å være sammen med andre unge, jo flere jo bedre, så jeg er ikke nervøs for den kommende barnehagestarten 1 august. Er samboer med en mann som pendler og som ser ut til å være den født far. Selv er jeg 33 år, førskolelærer og småbarnspedagog. Vi bor i Vestfold, er født her, har prøvd en del andre steder, men kom tilbake hit til slutt :-) Jeg elsker å diskutere, men har heldigvis med årene lært meg den edle kunst å holde hodet kaldt og klare å skille person fra sak (ingen enkel sak....) Ting som fremdeles kan gjøre meg forferdelig sint, er fordommer, bedrevitere, urettferdighet og folk som ikke kan klare å forstå at selv om en ting er tiktig for dem, så er det ikke slik for alle. Så, det er meg og mine. Håper på et hyggelig og moromt år her inne sammen med dere :-)
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 Velkommen til småtroll 1-2 år ) Nå er ikke jeg den mest aktive brukeren her inne, men en så koselig og grundig presentasjon fortjener et solid "velkommen" synes jeg. Jeg har vært innom her siden humlegutt rundet året i mars. Er 32 og jobber fulltid innen helsevesenet. Er gift og bor på vestlandet. Har faktisk slekt i Vestfold ) Hyggelig å hilse på deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå