Gå til innhold

Flere enn meg som sliter med modningsrier???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Au!!! 6 dager til termin!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp...så til de grader.trodde noe var på gang igår..men den gang ei...sukk...å ser no at vannet går til sååååååå mange no...sukk...da blir en litt lei..sukk...håper det skjer noe her snart.termin imårra...

Skrevet

Sukk..hadde det ikke slik med sønn min..Da fikk jeg bare rier, og han var ute.........:)

Skrevet

Yes--jeg og. Har hatt dem ganske lenge naa, og et par ganger begynt aa lure paa om foedselen er i gang. Men naa i kveld har jeg faktisk begynt aa lure igjen, for naa sitter de mer i ryggen--og kommer mer regelmessig enn tidligere. Saa her er vi i full beredskap dersom noe skulle skje...ikke at jeg venter at det skjer, da. Har ogsaa termin om 6 dager...

Skrevet

Ja!! Tror det er det det er iallefall:o) Er såpass vondt at jeg ikke får sove, og ikke får konsenterert meg om tv eller sudoku eller noe annet ... Hvor lenge kan man gå rundt med disse da?

Skrevet

Husker godt fra jeg skulle ha førstemann, gikk sånn i en hel uke. Var nesten vondere enn selve fødslen. Ble heldigvis lagt inn og fikk noe å sove på, etter jeg hadde vært på føde til sjekk flere gange. En dag før termin kom gutten min. Lykke til ikke lenge igjen nå.

Skrevet

begynner å tro jeg sliter med det ja. Gått med rier...trodde jeg hvertfall.. siden søndag kveld, var på ul kontroll på mandags morgen, moden og klar, en til to cm åpning, ble strippet, kom hjem og det tok seg skikkelig opp... Men utpå kvelden roet det seg ned...da var det 5 min mellom.. og gått sånn i ett døgn.. helt sikker på at noe var pågang.. men ser ut til at jeg ble lurt gitt... så nå sitter jeg her og er litt bitter og utålmodig :)

Skrevet

Å ja da. Har hatt dem siden det var tre uker igjen til termin, litt under to uker igjen nå. Og siden jeg fødte ti dager over sist, kommer jeg sannsynligvis til å gå over denne gangen også. Så man kan fint gå med modningsrier i et par uker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...