Kristin! Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 Skal på forestilling i kveld. Ser på billetten at forestillingen er væravhengig.Har prøvd å ringe men ingen svar. Det HØLJER ned i Kristiansand, så lurer derfor på om de avlyser forestillingen, eller om de kjører uansett. Noen som vet?
Gjest MMJ Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 Høljer det der?? Hmmm. Men i allefall, de sa til oss hvis det regnet MASSE ble den avlyst, men det er jo en stund til kl. 23 enda..
Katja Skrevet 16. juli 2007 #3 Skrevet 16. juli 2007 Jeg tror det skal uvanlig mye regn til, før de avlyser. Så lenge det ikke lyner og renger i bøtter og spann, tror jeg det blir forestilling
3b@rnsmor-30* Skrevet 16. juli 2007 #4 Skrevet 16. juli 2007 oi... skal neste uke vi... håper på fint vær jeg!
Tvilling-77 med gullguttene Skrevet 16. juli 2007 #5 Skrevet 16. juli 2007 Merkelig det ikke står på siden deres enda. Kan være det kommer etter hvert. Men det var vel meldt et forferdelig uvær natt til i morra, så ser kanskje litt dårlig ut. Håper det er noen andre som vet! Barna er vel så spente stakkars.
ana baroma Skrevet 16. juli 2007 #6 Skrevet 16. juli 2007 Det skal MYE til før de avlyser, det er alt jeg vet...
Kristin! Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 16. juli 2007 Vi bor på en campingplass 15 min fra dyreparken, og her høljer det ned med regn, og har tordnet..... Folk som skal på forestilling må jo være der tidlig. Så vi må reise kvart på ti. Så kjøre dit, da blir den sikkert kvart over før vi får parkert pga.kø. Så skal vi gå opp til forestillingen. Da blir klokken ca. halv elleve. Dørene inn til forestillingen stenges kvart på elleve. Så, jeg må faktisk vite før klokken er halv ti om den blir avlyst eller ikke.... Håper ikke det. Hvilket nr. kan jeg ringe og høre, eller må vi rett og slett møte opp?
Gjest Skrevet 16. juli 2007 #8 Skrevet 16. juli 2007 Hvor i Kristiansand er du?? Jeg er på samme side som Dyreparken og her regner det absolutt ingenting nå..... Tror ikke de avlyseer pga det bitte lille regnet som er kommet nå i kveld.
3b@rnsmor-30* Skrevet 16. juli 2007 #10 Skrevet 16. juli 2007 tror kanskje jeg ville møtt opp jeg. og så forklare ungene på veien at det kanskje ikke blir noe hvis det regner mye... ikke lett men...
mor_guttaboyz Skrevet 16. juli 2007 #12 Skrevet 16. juli 2007 dytter på denne jeg. Fortell hvordan det gikk! Vi skal neste uke og jeg lurer på hvor mye som skal til før de avlyser, får man noe "kompensasjon", kanskje en ny forestilling eller noe???
Kristin! Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #13 Skrevet 16. juli 2007 Tar på meg regnsklær, men er det lov å sitte med paraply?
Katja Skrevet 16. juli 2007 #14 Skrevet 16. juli 2007 Kan være bare et regnskyll som går over Lillesand også nå. Det er det som er så herlig med Sørlandet, selv om det bøtter ned, kan det være over på noen minutter. Her i Trøndelag derimot, regner det minst 14 dager når det regner. Hehe, jepp, jeg savner mitt kjære Sørland....snufs...
3b@rnsmor-30* Skrevet 16. juli 2007 #15 Skrevet 16. juli 2007 hehe.. tenkte samme tanken. vi skal torsdag neste uke... og det hjelper lite om vi får ny forestilling i kompesasjon, for de har jo bare forestilling en uke til da.. og vi bor flere timers kjøring unna, så vi må ha overnatting og alt...
2 gutter og 1 jente Skrevet 16. juli 2007 #16 Skrevet 16. juli 2007 neppe populaert me paraply. de ser nok ikke stort de som sitter bak deg da. og det er jo ikke hyggelig. ta paa regnklaer og varm dere med kakao naar dere kommer hjem. kos dere!!
Lille Filur Skrevet 16. juli 2007 #17 Skrevet 16. juli 2007 Håper de ikke avlyser og at det bare er en skur! Tenk på alle de skuffa barna=( får helt vondt jeg.
Katja Skrevet 16. juli 2007 #18 Skrevet 16. juli 2007 Har du prøvd å ringe: 38 04 97 00? Det har du sikkert, men ville bare si det, i tilfelle du ikke har det. Håper at det blir forestilling i kveld på dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå