Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om 2007 bagen til OTH passer på understellet til 2005-vognen??Får man plass til en lammeskinnspose oppi den, eller blir det veldig trangt??Jeg er 178 cm og samboer er 185...tror dere det vil se rart ut med den vognen til oss??at vi går tur med en dukkevogn.......usikker på om vi skal satse på den eller hva..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om bagen passer, men 07 passer i alle fall til 06 modellen. Blir kanskje trangt i bagen med lammeskinnspose, men bebbiser liker jo å ha det trangt, eller så er posene til oth supre:) En fra min barselgruppe er på din høyde og vognen ser super ut til henne, absolutt ikke ut som en dukkevogn:)

Skrevet

Ang høyden; oth er blant de høyere vognene, pga brekkstyret er veldig kort, og plassert høyt. Er "bare" 173 selv, og da jeg fikk oth-en hjem og fikk prøvd den, var jeg veldig glad jeg ikke var mindre selv;)

En drøm å trille hvertfall:)

Skrevet

Jeg er 173 og sambo 194:-)

Hun brukte en lammeskinnstype av den sorten med kord utenpå. Gikk så fint. Du kan gå i butikken og prøve. Det gjorde vi før vi kjøpte da vi hadde arvet en sånn pose.

Vet ikke om den passer på 2005 understellet, men det kan du jo ringe butikken om! Lykke til med valget!

Skrevet

takk for svarene....såg på en rød bag idag,veldig fin....så godt mulig det blir den

Skrevet

noen som vet om en internettside hvor de selger baggene billigere...synes det var dyrt på biteringen.....nesten 2000 kr

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...