*venter nr. 2* Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 Har ei jente på 1år so har blitt helt krakilsk på stellebordet. Jeg får ikke lov å kle av henne eller skifte bleie. Hun hyler og snur seg rundt. Og jeg skal love dere at det ikke er lett å skifte bæsjebleie. Jeg har prøvd å skifte på henne mens hun sitter på fanget, men hun nekter. Skal absolutt ikke!!! Har prøvd å holde henne litt fast og fortalt at vi må skifte, men hun bare griner. Er det noen som kan gi meg noen råd?
LivetErEnLek Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 Kan hun stå (eventuelt med støtte)? Her os oss tas bleieskiftene mens hun står. Vi har satt opp ei lita hylle på bade som er i riktig høyde og på den legger vi forskjellig ting som vi vet hun synes er spennende. Da blir hun stående rolig der og undersøker dem mens vi skifter. Det er viktig at disse tingenen ikke ligger der permanent, men legges frem når dere skal skifte og tas bort når dere er ferdige. Da er det utrolig spennende å komme dit og skifte bleie har igjen blitt et hyggelig prosjekt. Lykke til :-)
*venter nr. 2* Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. juli 2007 Takk for det:) Hun kan stå litt ja, så kanskje vi får prøve det neste gang. Noe må gjøres hvertfall. Er ikke noe moro når hvert bleieskift ender med grin. Da blir det ikke koselig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå