Gå til innhold

Ulmetica og vampyr eller noe...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dyreplageri å ha et beltedyr som kjæledyr. Hvor i helvete fikk du tak i det kreket?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hærrigud. Det er jo helt sjukt=O=O

Gjest Ultemecia&Mikrovampyren
Skrevet

jeg fikk det av siklerotte.

Skrevet

Du kan jo ikke ha et beltedyr som kjæledyr.. Det er faktisk dyreplageri om du ikke hvet det!!!! Jeg syns skikkelig synn på dyr som faktisk ikke hører til i landet som faktisk bor her. Du kan ikke ha et dyr som det der som kommer fra varmere klimaer i sør amerika og sånne land i afrika som kenya og sånt. hærrigud. Hvordan fikk du tak i det? Hu kan ikke smugle sånn. Du hvet du får fengselsstraff for dyreplageri på høyt nivå og opptil 16 års fengselsstraff for sånt???????

Gjest Ultemecia&Mikrovampyren
Skrevet

Jeg har jo ikke fått tak i det, spør Siklerotte.

Forøvrig er dere jo ganske kjørt i hue om dere tror jeg har et beltedyr som kjæledyr?

Skrevet

Dette må da være dagens morsomste tråd.

Fengselsstraff i opp til 16 år for dyreplageri på høyt nivå??

Hvilken planet bor du på? På den uten soningskøer og et politi med ubegrensede ressurser?

Og det er ikke nødvendigvis mer dyremishandling å ha dyr fra fjerne strøk, enn andre husdyr som man har i bur. Poenget er å kunne etterligne dyrets vante og naturlige omgivelser. Gjør man det, er det slett ikke gitt at dyret lider.

Skrevet

for katter kommer fra norge liksom...øhm....og ørkenrotter, gullfisker, edderkopper, poteter osv.....kanarifugl

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...