Gå til innhold

Sykmeldt pga pergo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynner på pergo til høsten, og har jo hørt om alle bivirkningene. Er det mange av dere som ble sykmeldte i den perioden?

Jeg har mye ansvar og en stressende jobb som mellomleder, og må si jeg gruer meg litt til å jobbe i den perioden...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du blir nok ikke sykemeldt i den tiden du går på pergo. Det er jo mulig å gå på pego i flere måneder, ja i opptil ett år i strekk, dersom du tar pergo annen hver pp.

Men det vil ikke si at det ikke er bivirkninger av pergoen, men de fleste klarer å opprettholde en normal hverdag likevel.

Jeg sliter med dette: store svigninger i humøret, kvalm, svimmel, ømme pupper, og så kjenner jeg aktiviteten i eggstokkene veldig godt.

Skrevet

Hei.

Jeg hadde endel av bivirkningene med pergo, men har ikke vært sykemeldt pga det.

Har også en stressende jobb,men det er godt og komme seg på jobb og gjøre andre ting også.

Kjenner flere som har gått på pergo, men ingen har vært sykemeldt pga det.

Skrevet

hei:)

jeg begynte på første dobble pergotime kur denne mnd og venter på el i disse dager,som aldri blir posetiv..noe den pleier å bli.

men jeg fikk ingen bivirkninger av disse tablettene,merka ikke at jeg hadde tatt dem en gang..og jeg pleier å reagere på alt av nye ting,men ikke disse.

lykke til:)

Skrevet

Betryggende å høre!! :)

Jeg er ikke typen som ber om sykmelding, men var redd jeg kom til å bli veldig dårlig... Da går jeg på med friskt mot! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...