Gå til innhold

Har utsatt 3mndr vaksinen 3 uker


Gjest

Anbefalte innlegg

fordi vi er på ferie da, og ville heller gi den etter 3 mnd enn før..

Men huff, vet jo ingenting om disse vaksinene, må vel sette meg inn i dem nå. Blir bare så usikker når jeg begynner å lese :-0

Hva mener dere om vaksinene? Bare lurer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Jeg har aldri tvilt på viktigheten av vaksiner. Vet jo at det funker. Sikkert lurt å gjøre det etter 3 måneder enn før ( har sikkert ingenting å si men hvorfor ikke liksom ). Vi fikk brosjyrer på de kommende vaksinene når vi var på 6ukers kontrollen.

 

Vet at noen babyer blir litt syke etter vaksinene, men det er helt normalt. Viktig å ha febernedsettende i hus og gi den lille det.

 

Ta kontakt med helsestasjonen hvis du er i stuss! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg synes det er veldig viktig at barna vaksineres! Endel sykdommer er jo nesten 'utryddet' pga dem og andre er vel litt på frem-marsj igjen med all reising og forflytting av folk etc. Viktig å gjøre det man kan for å unngå farlig sykdommer...

 

Vår lille mini fikk vaksinene forrige fredag, på 3mnd-kontrollen. Et lite stikk i hvert lår, endel skriking som gikk fort over, og det var det. Riktignok var han litt ute av form hele resten av dagen og litt slapp dagen etterpå, men Paracet stikkpille gjorde susen mot skrikinga hjemme!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også det er viktig at flest mulig tar disse vaksinene, så vi unngår at sykdommene kommer tilbake elelr brer seg.

 

Men - vi har tatt den første vaksinen ved tre måneder, og dmå innrømme at det ikke var noe stas... snuppa hylgrein og syntes ikke dette var noe stas. Og på kvelden ble hun helt apatisk og slapp, og fikk høy feber. En stikkpille paracet hjalp, men jeg hadde litt dårlig samvittoghet likevel. Men - verre om hun hadde fått en av de sykdommene det vaksineres mot, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...