Gå til innhold

...jeg har blitt overfladisk...

Anbefalte innlegg

Skrevet

og temmelig lei....vi har et barn på snart tre år, gode jobber og hverdagen går i ett. har vært sammen i seks år og neste år står bryllupet. i fjor hadde vi vår første store krise, han var usikker, men vi kom oss gjennom dette - med terapi. etter dette har han vært sikker i sin sak, mens jeg...har blitt mer lei. synes ikke han er kjekk som før, og irriterer meg over hans slappe kropp(han er ikke så glad i å trene)....ser på andre menn, som jeg har hatt, eller ikke har hatt og tenker at det ikke hadde vært dumt med en heftig natt med dem. har aldri vært utro, og alltid fordømt dem som har vært det - men nå, etter så lang tid og en del jobbing med forholdet har jeg mistet litt gnisten selv. min mann er ikke spesielt sexuell av seg, mens jeg kunne hatt sex hver dag nå tror jeg....merker jeg har blitt veldig utseendefiksert, og synes ikke han er så kjekk lengre. hva skjer?? han er jo en god mann, snill, flink, intelligent, generøs, gavemild, tjener veldig bra (..!)....sistnevnte tar jeg med for økonomi er ofte drepen i mange forhold - ikke her mao....likevel, er jeg lei meg, livet mitt og ønsker mer spenning. for en kort tid tilbake siden ble jeg ganske full på en fest og endte på et nachtpiel (der jeg lå og halvssov hos ei venninne) tenkte jeg tanken at en av mennene der bare kunne komme "å ta meg"...jeg var kåt og hadde antakelig ikke stoppet han!!heldigvis, ble ikke det noe tema, men herregud....en sånn tanke har jeg ikke hatt før...episoden skremmer meg....

likevel, jeg er fortsatt i 20-årene og skulle ønsker jeg hadde en mann som ville ha meg mer...men det eksisterer ikke. jeg er sprek, så utseende er det ikke noe feil med - men begynner jo å lure snart....

dette ble en rar og uryddig mail....noen synspunkter. seriøse vel og merke!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette høres ikke godt ut! Men så bra at du er så ærlig med deg selv og så bevisst på hva du føler.

Jeg synes at du skal ta en skikkelig prat med mannen din om dette. Ikke nødvendigvis alt du mener er "feil" med han, men fortell at du sliter om dagen og at du f.eks. skulle ønske at dere kunne gjøre mer for å bli attraktive for hverandre.

Hva med å foreslå at dere en fast dag i uka skal bytte på å overraske hverandre med noe spennende? Ikke nødvendigvis noe erotisk, men gjerne noe både hyggelig og romantisk og litt spennende som gjerne kan gjøre at dere ender opp i senga.

Ikke godt å gi råd uten å kjenne forholdet deres bedre, men lykke til i hvert fall!

Skrevet

Enig med hun over her, ta en seriøs prat med mannen din. Ikke for å påpeke alle hans feil og mangler, men for å forklare ham hva du savner. Hva med å foreslå at dere skal gå turer sammen, for mosjonens skyld. (selv om du ikke trenger legge det frem slik da )

Og om det er du som lager middag, lag noe sunt og godt.

Lykke til

• 4 uker senere...
Skrevet

kan være en idee og dele dette med partneren din, be ham begynne å trene litt mer sånn at han holder seg attraktiv for deg. Endel menn tar en slik beskjed greit og vil bli motivert til å trene mer sånn at han ikke blir så slapp i kroppen. Kanskje er det det som skal til for at du skal synes at han er lekker igjen og trening vil kanskje gi ham den energien han trenger til å ville ha sex oftere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...