♡ Rødhette ♡ Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 Mini er 20 mnd nå.. helt siden han fikk tenner som 3.5 mnd gammel har det vært en evig kamp.. Er fortsatt tvangspussing.. Ender med at jeg må holde begge henda hans.., lene han tilbake og pusse mens han griner slik at jeg skal få komme til.. Før han begynner og grine og kampen ikke er kommet ordentlig igang presser han bare munnen sammen... Vi har prøvd og pusse tennnene sammen med han.., han gjøre det litt selv.. Byttet tannkrem.. Elektrisk tannbørste.. Leke litt rundt det.. Han pusse mine og jeg hans.. Føler vi har prøvd myyye nå.. Noen med flere tips??? =)
Ådæven Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 Jeg lar mi ha en tannbørste selv og så pusser jeg med en annen. Vi må hele tiden byttelåne diss to tannbørstene og så pusser vi tennene på fanget i stua og tøyser en del. Sikkert ikke det beste å gjøre men vi slipper tvangspuss og hyling iallfall.
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 16. juli 2007 #3 Skrevet 16. juli 2007 Har du sen sånn krakk han kan stå på ved vasken? Skal si deg pussen ble en helt annen da han fikk stå på den krakken og ta vann på tannbørsten selv:) Funker supert her,nå vil han pusse tennene hele dagen lang:) (20 mnd)
Mille** Skrevet 16. juli 2007 #4 Skrevet 16. juli 2007 Huff, det er trasig når det blir sånn, hadde det sånn til eldstetøtta var ca 4 år. Utrolig leit å avslutte hver eneste dag med en stor krangel. Vi også prøvde alt. Heldigvis har snupp vært litt enklere selv om det ikke går helt knirkefritt. Har du prøvd å ha han sittende i vasken forran speilet og se på at han pusser tenner, dvs han har en tannbørste og du en? Det har funket fint med snupp. Har du forresten vært på sykehuset? Hvordan gikk det i såfall?
♡ Rødhette ♡ Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. juli 2007 Det har vi prøvd... han er da veldig ivrig etter og pusse mine.., men kan bare glemme og komme til hos han..=(
Piipii Skrevet 16. juli 2007 #6 Skrevet 16. juli 2007 Vi gir henne en fluor og omega 3 som "belønning" når hun har væt flink å pusset, funker som bare det her:)
♡ Rødhette ♡ Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 16. juli 2007 Ikke vært på sykehuset enda.. ikke fått noe brev enda fra de.. men kulen er nå der den.., så ikke noe hast..=) Han har prøvd og pusse selv med rennendes vann ved vasken.. Men ikke sjans.. En liten sta unge jeg har fått tror jeg...;o
♡ Rødhette ♡ Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 16. juli 2007 Får fluor han her da.. Når vi er ferdige.. Med bringebærsmak.. Da smiler han fra øre til øre med en gang igjen.. Men glemt kvelden etter igjen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå