Northernlights Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 Når jeg var borte en tur,ringte en kollage,og la igjen beskjed om at jeg måtte ringe henne. Hun er ikke sjefen min. Jeg føler bestemt at hun vil jeg skal jobbe for henne,så jeg har slett ikke lyst til å ta den telefonen.'Veldig vanskelig for ¨si nei..
Angela83 #superstolt mamma# Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 vent å se om hun ringer opp igjen:)
♡ Rødhette ♡ Skrevet 16. juli 2007 #3 Skrevet 16. juli 2007 Er det viktig ringer hun sikkert igjen.. =))
Northernlights Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. juli 2007 Det var min tanke også ;o) Har ikke tid til å jobbe denne uka.Vi skal jo flytte snart.
Guttemamma til tusen :) Skrevet 16. juli 2007 #5 Skrevet 16. juli 2007 ville i såfall venta til i morgen.. da har hun sikkert funnet noen andre:o) bruk unnskyldningen "jeg kom hjem sent i går, så det passa ikke å ringe" eog ringer hun igjen i løpet av kvelden så later du som om du hiver deg over røret og sier litt annpustent.. da virker det som du nettopp kom inn døra:o) hihi.. )
Mille** Skrevet 16. juli 2007 #6 Skrevet 16. juli 2007 Vet du hva, da syns jeg du skal ringe tilbake og trene på å si nei!!! Har du faktisk ikke tid så MÅ du jo si nei uansett, så dette er en ypperlig mulighet på å få trent seg på ordet NEI!!! ;o)
suseduse Skrevet 16. juli 2007 #7 Skrevet 16. juli 2007 planlegg hva du skal si hvis hun spør og ring opp... kan jo være noe helt annet.. jeg også har vanskeligheter for å sinei, men er jeg ops på hva så kan jeg "planlegge" et svar å slippe å bli tatt på senga... : )
Northernlights Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 16. juli 2007 Jeg ringte,jeg ;o) Hun sa hun hadde tenkt å spørre om jeg kunne jobbe fra 15:00 til 23:00, men hun jobber dobbelt skift, så jeg slapp. Jeg sa det er bra,for jeg har en dårlig mann i dag. Og det er saNT ;O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå