temi & keli Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 Jeg må låne bil til levering og henting i barnehagen i morra. Normalt sett ville jeg jo satt bilsetet i baksetet, men i morra må jeg få stappa inn sovevogna i den "ekstremt store" bilen jeg skal låne, og da blir det ikke plass til noe bilsete i baksetet.. Er det noe i veien for at jeg kan montere setet forovervendt i forsetet? Vet at man ikke kan ha det bakovervendt med airbag, men jeg er usikker på om det går forovervendt... Anyone?
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 Nei, du kan ikke sette setet der det er airbag, men det kan være at bilen har en funksjon som kan skru av airbagen.
Ioren Skrevet 16. juli 2007 #3 Skrevet 16. juli 2007 Sjekk trygg trafikk sine sider, mulig det står noe der....
~Simelisa & Marina~ Skrevet 16. juli 2007 #4 Skrevet 16. juli 2007 jeg vet ikke hvilken type sete du har jeg, men om det er ett som må stå mot kjøreretningen så SKAL DU IKKE ha det i fremsetet med airbag... men derimot, er det ett sete som kan snues og settes med kjøreretningen så KAN du ha d der, men jeg ville i tillegg valgt å SLÅ AV airbagen om det er mulig.. Jeg sjekket dette tidligere ved en eu-kontroll på vegvesenet og da fikk jeg forklart hvordan dette var...
temi & keli Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. juli 2007 Ja, jeg så at det ikke var anbefalt.. Skal se om jeg får gjort om på et eller annet vis.. Hadde det vært takgrind, kunne jeg jo lagt vogna på taket.. Alternativt kan jeg jo kjøre opp med sovevogna etter jeg har levert.. Selv om det ikke er mange minuttene med kjøring, vil jeg ikke ta noen sjanser...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå