tonebf Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 ja da er vi på ferie i danmark med familien... egentlig skulle kjærsten min være med men det ble slutt rett før vi dro... så nå sitter jeg her alene i en stor hytte mens mini sover og de andre i familien min har reist til byen.... vi skulle ha det så koselig, boblebad og alt på hytta men neida.... uff kjærligheten er tøff men ferien er ellers fin da =))
så var vi 4 Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 å så trist, at man ikke bare kan få utdelt den perfekte mannen så er vi ferdig med alt dette tullet.
tonebf Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. juli 2007 mhm så enig.. og syns bare det kommer flere alenemødre inn her jeg... er så trist at så mange forhold ikke skal funke
så var vi 4 Skrevet 16. juli 2007 #4 Skrevet 16. juli 2007 ja det blir flere og flere, men jeg ser ikke så mange som går hen og gifter seg og lever lykkelig ever after...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 16. juli 2007 #5 Skrevet 16. juli 2007 jepp. snart blir det unormale normalt. jeg tror ikke jeg kommer til og bli lykkelig gift. klarer ikke engsjere meg i folk. det blir bare slitsomt. nei vi får være glad vi slipper disse trolla ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå