M&MH Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 Som klarer å bøye meg ned og ta på tærne mine og ta på sokker uten problemer?? ikke særlig vondt er det heller:-P hihi...ble bare litt nysgjerrig her:-D
Genusa&Andreas3mnd Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 Jepp heldiggris:) Jeg klarer jo å ta på sokker og sko, men det gjør jo ganske vondt da....
M&MH Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. juli 2007 hihi...det er ikke behagelig altså, og jeg kan ikke stå sånn lenge uten å få litt pusteproblemer...har kanskje litt å si hva slags mage man har:-)
Lykkeliten og jeg Skrevet 16. juli 2007 #4 Skrevet 16. juli 2007 Jeg får skoa på, men jeg klarer ikke å ta de på og puste samtidig. Så jeg knyter ikke opp lissene ;o) Og når jeg skal ta på sokker så må jeg sitte og på en måte vri beinet hehe.. er ikke bare-bare med denna magen ;o)
Celene -2.09.07~*HØYGRAVID*~ Skrevet 16. juli 2007 #5 Skrevet 16. juli 2007 Jeg kan absolutt ikke stå og ta på sokker og sko.. må sette meg ned .. og selv da er magen i veien.. heldig dere som kan bevege dere fritt enda
Raych Skrevet 16. juli 2007 #6 Skrevet 16. juli 2007 Nei, det går bra det:) Bare jeg passer på at det er plass til magen mellom bena:) Er ikke noe spesielt ubehagelig. Er i uke 37 nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå