cemor c Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 Har vært litt opptatt i det siste, og ikke vært så alt for mye på PC`n i det siste! Hvordan går det med alle sammen?? (Er vel flere som er gravide/har født osv? hehe) Håpe alle har det bra, klem fra oss
cemor c Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #2 Skrevet 16. juli 2007 Ååååå, så godt å bli savnet! -Har savnet dere også. Nå har (heldigvis) M fått vannkopper også, så da får vi jo vente litt til før vi sees! c",)
ana baroma Skrevet 16. juli 2007 #3 Skrevet 16. juli 2007 Så hyggelig å se deg inne igjen:) Du var min første hemmelige venn, så jeg kjenner liksom nicket ditt fra da;)
cemor c Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. juli 2007 Ja, det var jeg! Ikke lenge igjen du nå! Hvordan har svangerskapet ditt gått?
Gjest Skrevet 16. juli 2007 #5 Skrevet 16. juli 2007 Hei du =) Over et halvt år siden vi satt og ventet utålmodig... Tiden flyr! Går alt bra med dine to? Mine gutter vokser og gror =)
cemor c Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. juli 2007 Hei selv, uff ja nå er det 6mnd siden! M er nå (for 14 dager siden) 72,5 cm lang, og veier 9495g! -Ikke akkurat liten, hehe. Ellers går alt bare bra, snuppa er akkurat ferdig med vannkopper, og M har akkurat fått det, så da er vi heldigvis ferdig med det! Hvordan går det med dere da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå