niros Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 Her sitter jeg å venter på at den ene stillingen i hele verden som jeg har lyst på (OK, jeg er ikke så kresen asså, men dette er den jeg aller helst vil ha)skal bli lyst ut. Har ventet i flere år- og i dag så kom den: Et vikariat for ei som går ut i svangerskapspermisjon. De søker spesielt etter kompetanse fra en spesiell bedrift (som er den bedriften jeg jobber i nå) Hallo: Jeg er jo super kvalifisert. Men hva f.. hjelper det når det er et svangerskapsvikariat og jeg også skal ut i permisjon om 2 måneder også.. Må nesten bare le av hvor uheldig man kan bli.. Får vel sette meg ned å håpe på at hun skal ha to tette, så jeg kan kapre det andre vikariatet. makan til dårlig timing!
kaur *har født!* Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 Skjønner det kjempegodt. Jeg har i det siste funnet flere stillinger som jeg er kvalifisert for, har lyst på og tro på at jeg ville ha fått - hvor lønna er 100 000 - 150 000 mer enn det jeg har i dag. Ser ikke noe poeng i å søke....har 41 dager igjen til termin. It sucks!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå