Gå til innhold

vogn..


Lorri

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har kjøpt emmaljunga edge duo. Jeg spurte søstra mi som har god vogn erfaring (4 barn, men enda flere vogner :)). Av 4-hjuls anbefalte hun emmaljunga, og av 3-hjuls anbefalte ho quinny....jeg foretrekker 4 jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det ikke er mange som liker mitt valg av vogn.

 

Bebe Confort Windo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt på finn.no Teutonia Spirit S3, har en venninne som skryter fælt av den, så da slo jeg til.(",) Fikk den på halv pris av hva hun betalte på finn.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi kommer nok til å gå for en trehjuling! de er mest praktiske da de er lettest å trille, svinge, pakke sammen, bære etc. et godt eksempel fikk vi for et par uker siden da vi var ute å gikk på en fjelltopp og møtte på en gjeng på 8 - 10 stk med mammaer; alle gikk med strake armer og dyttet vognene sine foran seg, men firhjulingene lå langt bak alle trehjulingene:) hvilket merke vi velger har vi ikke bestemt enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sant!!! Teutonia Spirit s3 er trehjuling, lett, pakker den sammen med ett grep, lett å svinge mellom folk i byen, og er jo dypvogn og sportsvogn OG til å klikke fast bilsete, så denne varer noen år! Også fått bra i test ang stabilitet (vippeeffekt) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg over!! Jeg har kjøpt one tree hill!!

Fantastisk vogn og vunnet sikkerhets og kvalitetstester!

 

Husk å sjekke slik når dere ser på vogn. Det er mye som selges som ikke er bra nok med tanke på sikkerhetskrav!

 

One Tree Hill er en stødig trejuling som er enkel å sette sammen og slå sammen. Også er den lett å kjøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har Easywalker SKY og den er helt fantastisk. Vi har brukt den til vårt første barn nå i 1,5 år og den er like god enda.

 

Bagen er mye større på Easywalker enn oth, Bagen til oth egner seg ikke til en vinterbaby. Søsteren min hadde en slik vogn og barnet vokste ut av bagen etter 4 mnd. Ikke bra. Prisen på oth er også svimlende og Easywalker er en bedre vogn.

 

Easywalker er utrolig god å trille og tulla vår elsker den!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har bestemt meg for vogn! Har skjekket nesten alle vogner og funnet ut at Easywalker er det beste for oss. Har også flere kjente som anbefaler den.

 

Gleder meg til å kjøpe den til helgen!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler Simo kombi vogn...Alle venninnene mine har hatt den og de anbefaler den på det sterkeste=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har brukt One tree hill på vår førstemann og den skal vi også ha til nestemann. Den er super lett å trille, er ikke så tung som Emaljunga, Simo og Teutonia, den ser stilig ut og kan brukes som sportsvogn i flere år hvis det er et behov. Superduper vogn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klarer ikke å bestem oss hva slags vogn vi ska kjøpe. Lurer på om det kanskje er smart med firhjuling ettersom det blir en vinterbaby. Har hørt at det er vanskelig å kjøre trehjulinger når du går tur om vinteren. Tar gjerne imot litt råd! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke å bestem oss hva slags vogn vi ska kjøpe. Lurer på om det kanskje er smart med firhjuling ettersom det blir en vinterbaby. Har hørt at det er vanskelig å kjøre trehjulinger når du går tur om vinteren. Tar gjerne imot litt råd! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ville satset på en med 4 hjul... Det har vært mye snakk om at trehjulinger velter lett/lettere osv...men om det stemmer det vet jeg ikke=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt bebe confort med windoobag.. Har to veninner som har den, de fikk baby des/jan , og er kjempefornøyde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt vogn med fire hjul. Jeg tror det er tryggere. Vi kjøpte Brio vogn på Happyland. Kanskje vi var litt tidlig ute.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt Teutonia Fun, så etter trehjuling men falt for denne firehjulingen. Vi bor i andre etasje og må bære opp hele vogna, og denne er lett. Den blir også liten sammenlagt, lett å ha i bilen, og så er den kort, vi synes mange vogner er veldig lange og tar unødvendig mye plass f eks på bussen. God plass under, fashion-bagen virker god, enkel å bære, og sittedelen kan vendes begge veier, og legges helt ned. Gleder oss til å få den :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har kjøpt brio happy duo....super lett og enkel...anbefales.ikke kjøp emmaljunga de er så dårlige om dagen.kjenner flere som har funnet mugg i ligge delen,og d kommer fra fabrikken....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig lyst på Brio Happy men så har jeg hørt så my dårlig om den... at den ikke klart sikkerhetstesten, bremsene er forferdelig og blir fort ødelagt også noe om at håndtaket ikke tåler kulden eller noe sånt. Nå vet jeg ikke lenger hvilken jeg skal kjøp!

 

Her er det jeg lest om den:

http://www.nettavisen.no/hjelperdeg/article951602.ece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg har lest d om brio,men de har forandret mye på de.og jeg har ikke d understellet;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei!

Vi har også en Emmaljunga 06 modell som nå har masse mugg på treplaten. Har kontaktet Emmaljunga, importør etc. men de sier kun at dette er selvforskylt. Vi bør ikke finne oss i at vognene ikke tåler normal bruk. Fint hvis de av dere som har samme problem svarer, mulig vi kan være flere som kan ta saken videre. Sammen står man jo sterkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt Bugaboo Cameleon. Synes den virker helt genial, har såvidt prøvd sportsdelen med vår lillegutt på 2 i, og den er utrolig lett å trille og lett å legge sammen. Den har stor bag, og du kan snu både bagen/sportsdelen og styret begge veier.

 

Den har riktignok bare 2 små hjul foran, men siden vi bor midt i byen, så tror jeg det skal gå bra. Det går an å snu styret slik at de største hjulene kommer foran i ulendt terreng. Hvis det skulle bli masse snø, får man kjøpt egne vinterhjul.

 

Det største minuset er egentlig prisen, men vi kjøpte vår i Frankrike og betalte kr. 5800, så da er den jo ikke noe dyrere enn andre

vogner.

 

Vi hadde Jane Slalom til lillegutt, som vi har vært veldig fornøyd med. (bedre enn hvilken som helst 4-hjuling på vinterføre), men jeg synes det var dumt at jeg ikke kunne ha sportsdelen vendt mot meg. (vi hadde den minste bagen til, og måtte tidlig over i sportsdelen)

 

Hva slags vogn man trenger kommer jo veldig an på hvor man bor, om man bor i leilighet uten heis, og om man skal kjøre mye bil, eller kollektivtransport. Vi har valgt ut i fra at vi bor i byen og farter mye rundt både i bil og kolllektivt. Går mest tur på fortau og gangvei.

 

Lykke til med vognvalg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...