Gå til innhold

Kjære du som bakte kake til meg:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

tusen takk for en kjempeflott kake både utenpå og inni:) Den ble kjempefin selv om mannen i huset klarte å kaste det fine sløyfebåndet. I tillegg klarte han å ikke ta 1 eneste 1 bilde av ungene gjennom hele bursdagen......

Uansett 1000 millioner takk.....du vil garantert få flere bestillinger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå blei jeg veldig nysgjerrig, hvem er det som baker på bestilling her?? Og hvor i landet;o)

Skrevet

Nå er jeg skuffet Leader! Nå har jeg endelig rotet meg inn her, så ser jeg at du har hatt selskap, og fått noen til å bake UTEN å spørre meg!! Nei dette er jaggu skillsmissegrunn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Hehehehe, men en kake klarer jeg alltids! Jeg skal få ut fingeren og komme ned en dag jeg! c",)

Skrevet

Bakte du ikke egen kake til snuppa di alikevel? Juksa du? ;o)

Skrevet

Godt det ble kake da :o) det redda dagen!

Skrevet

At du tør å spise kake som andre her inne har bakt, hva om vedkommende har spytta i den eller noe?!

Skrevet

Hva med alt man kjøper i butikken?Det er laget av folk det også.Helt ukjente folk.

=o)

Skrevet

Jeg kjenner iallefall ikke alle som lager brødet jeg kjøper,eller all den andre maten fra butikken...

Skrevet

Glad jeg baker alt selv, jeg har til og med egen mølle der jeg maler korn og mel!

Skrevet

Good for you =)

goodgoodgooodiegood!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...