prekæs Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 .. er dere inne i trender, motefarger osv? Personlig så er jeg nok under gjennomsnittet interessert. Men får med meg litt innimellom... "aha... så det er en quinny(?).. javel". Fler?
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 hehe jepp er som deg.. syns det er en skikkelig jungel.. har en grei simo duovogn.. kjøpte pga fjæringen :-)
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 16. juli 2007 #3 Skrevet 16. juli 2007 eller va det kombi.. så grønn er jeg :/
*bolla pinnsvin* Skrevet 16. juli 2007 #4 Skrevet 16. juli 2007 Finnes ikke interessert. Og motefarge..? Hvis det virkelig finnes noen som er så blåste at de takker nei til vogn for halv pris bare fordi det er fjorårets farger, så kan jeg ikke gjøre annet enn å le ;o)
Løvemor79 Skrevet 16. juli 2007 #5 Skrevet 16. juli 2007 Nei, jeg er helt grønn når det gjelder vogner. Har ikke råd til å se på de nye vognene engang. Ser jo at folk har mange rare og tilsynelatende praktiske vogner endel av dem. Jeg kjøper lett brukte som kan brukes til de slutter med vogn. Kombi er det vel det heter..
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2007 #6 Skrevet 16. juli 2007 Følger med og følger med, jeg fulgte litt med da jeg var ute etter å bytte den duovogna vår. Syntes den ble for tung og klumpete å dra rundt med, siden vi er avhengig av bil når vi skal bort (lange avstander/få busser). Da fulgte jeg litt med, men det var kun for å få tak i den rette vogna som skal vare til knerten ikke trenger vogn lenger. Endte opp med en relativt dyr vogn, men det er den siste vi skal ha også da, så det var min unnskyldning. Om det er en motefarge vet jeg søren ikke, har ikke sett ene enste vogn av det merket og hvertfall ikke mange vogner med den fargen:) tihi.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2007 #7 Skrevet 16. juli 2007 Følger veldig med, vet alt som er nytt, hvilket utstyr man får osv. Bytter trekk og tilbehør, stellevesker osv. Har hatt 14 vogner på to barn(er ikke ferdig med vognperioden enda:-) og kjenner igjen omtrent alle vogner jeg ser. Snur meg etter vogner, og bedømmer vogn/farge/tilbehør. Jada, syns det er i overkant selv men det er nå en interesse da:-) Skal ut i jobb om noen mnd, så da får jeg vel noe mer fornuftig å tenke på hehe:-)
Ikkelektuell Skrevet 16. juli 2007 #8 Skrevet 16. juli 2007 Er det noe som bryr meg midt i brunøyet så er det barnevogn-verdenens "hot or not". Så nei, jeg følger ikke med. Vi kjøpte vår Simo kombivogn brukt, og selv om den verken er årets eller fjorårets modell, så passer den oss utmerket. De eneste som bryr seg om hva slags vogn småen suser rundt i, er folk som for tiden bruker barnevogn selv, og ingen jeg har noe behov for å imponere. :-) De tusenlappene vi sparte inn på det kjøpet velger vi å heller f eks sette inn på sparekonto til småen. Et spørsmål om prioritering.
Tomine is my star Skrevet 16. juli 2007 #9 Skrevet 16. juli 2007 Når jeg gikk gravid ble jeg veldig hekta på vogn... Var like interesert i vogner,som mannfolk er i biler.. ) Kjøpte drømmevogna.. Har byttet den ut nå.. Tror ikke det blir flere vogner etter den jeg har nå..
UnePune äntligen hemma! Skrevet 16. juli 2007 #10 Skrevet 16. juli 2007 Nei, absolutt ikke. Synes ikke vogner er noe gøy, det er bare noe en må ha. Har kjøpt en vogn og en brukt søskenvogn også har vi fått en paraplytrille. Ser ikke på vogna hvilket merke det er, for å si det sånn! Veit så vidt hvilke merker de vognene jeg selv har er...
Gjest Skrevet 16. juli 2007 #11 Skrevet 16. juli 2007 Var veldig interessert når lillegutt var "liten", men ikke nå mer. Er så fornøyd med vognen vi har nå at jeg ikke gidder bry meg om noen andre;-) Meeen... det er opplest og vedtatt at en evt neste baby skal ha samme dypvogn som den vi har i dag, en Mistral til sportsvogn og samme trille som vi bruker til lillegutt;-) Når jeg tenker meg om, så er jeg mest interessert i poser til å ha i vogna faktisk... litt billigere interesse også...;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå