Mari 74 Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 Har fått en skikkelig vond hemoride, klarer nesten ikke å sitte, så nå er jeg desperat etter gode råd! Har prøvd scheriproct salve i noen dager, men det har ikke hjulpet noe særlig, så jeg er takknemlig for alle gode råd!
ljuba Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 Prøv å smøre på honning:) Litt klissete, men det funker faktisk kjempebra her i gården.
FØDEKLAR NÅ :)Jippi Skrevet 16. juli 2007 #3 Skrevet 16. juli 2007 finnes en reseptfrikrem på apoteket som heter alcosanal, kjempegod!
Spirevipp med go`gutten Skrevet 16. juli 2007 #4 Skrevet 16. juli 2007 Jeg har også prøvd Scheriproct salve, men legen min sa at den kunne jeg ikke bruke. Han om det... Så da bestemte jeg meg for å prøve honning, det fungerer fint som lindring, men det ser ikke ut til at de blir borte. Men så har ikke jeg prøvd det mer enn en liten uke nå da. Ps: ikke smør på mye, da blir det skikkelig kliss... Ellers kjøpte jeg meg intimservietter, sånne våtservietter. Vasker meg bak med dem når jeg har vært på do, og det er himmelen i forhold til å drive å gnikke med tørt dopapir! Det anbefaler jeg virkelig!
Mamma'n til Thias Skrevet 16. juli 2007 #5 Skrevet 16. juli 2007 Jeg anbefaler også Alcosanal. Har vært mye plaget med hemorider etter at jeg ble gravid. Vask med intimserviett før du smører på. Kalde omslag/vask med kald klut eller kaldt mykt papir har også vært lindrende for meg.
Mari 74 Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 16. juli 2007 Tusen takk for tips, skal ihvertfall forsøke honning nå, for det har vi i hus, så får jeg kanskje ta meg en tur på apoteket i morgen. Tar gjerne i mot flere tips også!
kaur *har født!* Skrevet 16. juli 2007 #8 Skrevet 16. juli 2007 Ble anbefalt isbiter på barsel sist. Måtte bare passe på å ikke få forfrysninger. Jordmor anbefalte magnesium som forebyggende av jordmor på svangerskapskontroll. Ellers ville jeg ha prøvd alcosanal stikkpiller i tillegg til kremen. Har ingen erfaring med honning....men det skal jeg prøve dersom jeg blir plaget...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå