pylvis Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 Herlighet, nå er jeg i uke 32, og jeg er diiiger! (får stadig kommentarer som "oi, du har vel ikke lenge igjen....!") Alt er tungt. Veeeldig vondt i bekken, er like stiv og støl som en 70 åring. Så det jeg lurer på er, Hvordan skal dette ende? Jeg skal jo gå sånn en stund til, og jeg har allerede slitt med å få på meg sokkene i noen uker.. Stakkar gode mannen min, han må gjøre alt her i huset inkludert fly etter sønen vår på 2,5 år. Han har så mye energi i kroppen og er kjappere enn de fleste, og jeg er ikke akkurat som lynet om dagen. Nei, dette ble litt syting, men jeg regner med at det er fler som har det på samme måte her?!!!
Celene -2.09.07~*HØYGRAVID*~ Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 Jeg har ingen andre enn meg selv og passe på.. men blir mye på kjæresten min, nå som jeg ikke kan bøye meg, bære eller ta de store hus rengjøringene... magen er i veien!! Jeg er i uke 34 og stor som et fjell...
ikkeakkurattattpåklattfødeklar Skrevet 16. juli 2007 #3 Skrevet 16. juli 2007 Det er jeg også. Er kjempe diger, men det er vist ikke så rart jeg fødte jo tvillinger for 13 mnd siden. "Ligger" langt over på målene på magen (nå husker jeg selvf. ikke hva det heter) også. He he Ungene er jo også over alt så mannen min som har ferie nå må også løpe rundt. Og jeg er "bare" 28+2.
Gjest Skrevet 16. juli 2007 #4 Skrevet 16. juli 2007 Jeg har ikke så lenge igjen nå da, men har vært stor lenge. Sambo og barn må tre til når mor skal tørke føttene sine, ta på sokker eller knytesko. På det verste (sliter med bekkenet også) må de hjelpe med truser og bukser også:-( Gleder meg til å få kroppen min for meg selv igjen!
nr 2 i oktober? Skrevet 17. juli 2007 #5 Skrevet 17. juli 2007 hmmm kjenner meg igjen. har 13 dager igjen. klarer selv å kle på meg, men bare så vidt jeg kan tørke meg bak selv... gleder meg enormt til å bli ferdig!!!!!!!!!!!!!!
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 17. juli 2007 #6 Skrevet 17. juli 2007 jeg er i uke 30 og begynner ogsåå bli svær... alt er tungt liksom... And still ten more to go:)
Tpop Skrevet 17. juli 2007 #7 Skrevet 17. juli 2007 Jeg er akkurat hjemme fra legen nå(en annen da legen min har ferie). Han så på hvor mye jeg veide, ja 97kg ja, ja.....Også så han på hva jeg hadde startet på, 87 kg ja ja..... Ja det var vist det svarte jeg. Da sa han: ja du merker vel disse kiloene da?? Det var jo en fin måte og si det på da,hehe:) Så spurte han ang førstemann og kg, jeg sa at jeg begyne på 10 mindre den gangen , også sa han:ja og de har sitti der de 6 årene som har gått. Ånei sa jeg, de har vært borte mange ganger, men kommer jammen meg tilbake igjen fort,hehe:) Off, kan jo ikke begynne og deppe over dette nå, da blir man gal, men etterpå blir det ikke morro tror jeg nei. Sikkert enda flere kg denne gangen og ta av,sukk....
Gjest Ut på tur Skrevet 17. juli 2007 #8 Skrevet 17. juli 2007 Jeg er uke 37 nå. For ca 2 uker siden blei magen plutselig litt "mindre" Nå rekker jeg plutselig ned til foten(neida ikke sånn skikkelig) hører det er flere som opplever det samme så for noen av dere går det jo ann å håpe
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2007 #9 Skrevet 17. juli 2007 Magen blir "mindre" (den bare føles mindre, den er egentlig enda større) når babyen fester hodet nederst i bekkenet ditt. Den gjør seg klar til å komme ut, og du skiper å gå med livmoren presset opp i halsen. Heldiggris, nå har du ikke lenge igjen før din skjønne lille baby er ute! Klem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå