*jaja* Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 Snuppa mi elsker havregryn med Biolamelk oppi. Etter at storesøsteren begynte å like dette, så skulle minstejenta også smake. Og etter det så har hun fått det maks en gang pr. dag. Er det ok? Eller er havregryn "sterk" kost for magen? Har også hørt noe om at Biola-melk ikke er helt bra for de minste? Så derfor så spør jeg dere: er det ok at hun får det? Sitter og spiser det nå og griser og koser seg..hehe.
Medium fikk guttebass Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 Biola og havregryn er helt supert. La henne få grise og kose seg. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå