Gå til innhold

Er det mulig?!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her om dagen da jeg skulle hente min 4 år gamle sønn i barnehagen spurte jeg om allt hadde gått bra iløpet av dagen. Da svarte en av de ansatte i barnehagen at han hadde hatt en episode i løpet av dagen der han ville hjem til mamma. Men da hadde hun sagt til han at det kunne han ikke grine seg til og at han bare kunne sitte der og grine for mamma kom ikke likevell. Jeg ble helt stum av sjokk!! Nå skal jeg ned å snakke med vedkommende og si min mening! Er ikke det noe av det værste dere har hørt???? Tenk at slike mennesker jobber i en barnehage. Heldigvis jobber hun egentlig ikke på min sønns avd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud!! Hvem sier noe sånt da??

Skrevet

Nei gud er det mulig??? det går virkelig ikke an å si noe sånt. Jeg hadd blitt forbanna! Fortalte hun det til deg sånn? bare rett ut??

Skrevet

ei i bhg sa det samme til min jente, sa det samme bare at det var ikke det at mamma ikke kom, men at hu kunne bare sitte og grine for hu fikk ikke komme opp på armen alikevel. jenta mi var redd og gråt masse. jeg tok de skikkelig å sa i det jeg gikk at enten forsvinner hun eller så kommer ikke jenta mi tilbake noe mer. hu neket var borte dagen etter. he he:)

sånn snakker man bare ikke til barn.

Skrevet

Ja, hun fortalte det rett ut, litt stolt liksom. Burde jeg si ifra til dama eller ped leder på vår avd synes dere?

Skrevet

Jeg ville sagt ifra til både pedleder og styrer jeg! Herregud, kan da ikke snakke sånn til et barn! Hvem veit hva hun sier til andre barn i løpet av dagen... uff sånne folk har ikke noe i bhg å gjøre.

Skrevet

Huff, stakkars gutt..

For et idiotisk kvinnemenneske! Absolutt feil person i feil jobb!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...