Anonym bruker Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 og mannen min fortsatt nektet å få barn ville seg seriøst ha: - kuttet ut prevensjon og latt det stå til, eller - dumpet han. En mann som ikke er klar for å få barn når han er over 30 er ekstremt umoden! Og som kvinne mister du muligheten til å bli mor gradvis allerede fra du er ca 22 år! Etter fylte 30 er det allerede mye vanskeligere å få barn enn hvis du er under 30. Ta et KRAFTIG alvorsord med de umodne mennene deres - eller kom dere vekk! La ikke sånne tullinger av noen menn frata dere muligheten til å bli mor.
♥Tullerusk♥ Skrevet 16. juli 2007 #3 Skrevet 16. juli 2007 Er faktisk ikke bare kvinnene som blir mindre fruktbare. Mennene får også dårligere svømmere etter fylt 30, har jeg hørt. Men eeh, hvis man elsker sin mann så er det ikke bare bare å gå fra han. Og mor skal disse damene her inne bli innen et år. hverfall...=o) Stå på jenter dette klarer dere=o) Sååå stolt av dere=o) Masse klemmer
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2007 #4 Skrevet 17. juli 2007 Glimrende skrevet Anonym. Det virker som om dere ikke skjønner at Hoved Innlegger ikke er mot dere, men støtter dere. Og ja, kjærlighet gjør blind. Og hvis mannen er så kjempe viktig så er det ok å velge han fremfor å få barn. Men da er det på tide å slutte å henge her inne. Og jeg sier ikke det fordi jeg er ond, men fordi det etter mitt synspunkt må være skadelig å prøvekjøre Ferrari når man ikke har nåla i veggen og man ikke har noen mulighet til å få en fordi man ikke vil kvitte seg med han som sier at en Toyota er god nok. Ta vare på dere selv jenter.
Jumpy Skrevet 17. juli 2007 #5 Skrevet 17. juli 2007 joda, bra poeng dette. Men at en mann som ikke vil ha barn når han er 30+ er ekstremt umoden er vel å ta litt i???? Det er tross alt en "menneskerettighet" å ikke få barn også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå