Anonym bruker Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 Nå er pakken din på vei til deg. Leverte den på posten istad. Håper den faller i smak:) Er det nå en skal være
selfangerkjerringa Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 hihi, så koselig! Gleder meg masse Innmari så rask du er forresten!
selfangerkjerringa Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 ingen pakke idag.. men jeg venter i spenning og sjekker posten med en gang den er kommet om dagend hihi
selfangerkjerringa Skrevet 19. juli 2007 #4 Skrevet 19. juli 2007 Da er pakken kommet! Tusen takk Men det var jo ikke med noe hint da... hvem er du?
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2007 #5 Skrevet 19. juli 2007 Hehe, ja du sier at du ikke fikk kort.. kremt.. den ligger fremdeles i hobbyeska mi ja. Glemte den iall hastinga med å sende den.. Men håper du kan bruke det som jeg kjøpte .. Var iallefall til å lage smykker av..for damen bak disken sa hun brukte å lage av det settet.. Har ikke bare et barn som første hint;)
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2007 #6 Skrevet 22. juli 2007 Vet du hvem jeg som er din hemmlige venn er nå??
Tre små & mammaen Skrevet 22. juli 2007 #8 Skrevet 22. juli 2007 Ja det var nok meg:) Håper du kan bruke det sttet til å lage smykker med. Det skulle holde til mange anheng / armbånd og slikt. Var visst litt til øredobber og der..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå